Slak

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Ton van de Wiel

Slak

Bericht door Ton van de Wiel » wo sep 25 2013 7:10 pm

Mijn eerste foto met mijn D7100.
Geheel tegen mijn gewoonte in kleur en dat kwam alleen door het feit dat ik even snel wat kiekjes wilde maken in de tuin en geen tijd had om door de menu's te ploeteren op zoek naar de zwart-wit optie.
D7100 dus met mijn ouwe getrouwe 70-210 telelens. Vroeg in de morgen genomen dus helaas is de flits erg zichtbaar. Ik heb de slak aangesproken op zijn imperfecties maar hij bleek ernstig dood te zijn. Snap opeens waarom ik geen bewegingsonscherpte had. Slak is al langzaam, maar een dooie....
Over een passende titel heb ik lang nagedacht en uiteindelijk schoot mij de briljante titel "slak" te binnen.

[Afbeelding

esmeralda

Re: Slak

Bericht door esmeralda » wo sep 25 2013 8:21 pm

mooie foto

Peter
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Peter » wo sep 25 2013 11:11 pm

De titel is inderdaad sterk gevonden :lol:

TRK

Bericht door TRK » do sep 26 2013 1:18 pm

Peter schreef:De titel is inderdaad sterk gevonden :lol:
Hier sluit ik me volledig bij aan!

Ik vind de kleur en textuur van het blad heel erg mooi op de foto tot recht komen.

Reest
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Reest » do sep 26 2013 1:25 pm

Titel is ijzersterk.
Qua uitsnede had ik de slak iets meer ruimte boven/onder gegeven.
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt

Ton van de Wiel

Bericht door Ton van de Wiel » do sep 26 2013 3:39 pm

Reest schreef:Titel is ijzersterk.
Qua uitsnede had ik de slak iets meer ruimte boven/onder gegeven.
Rinus
Rinus, bedankt voor je feedback. Ik ben van de oude stempel, pre-digitaal en pre-croppen. De uitsnede maak ik gewoontegetrouw nog steeds met mijn camera. Ik weet dat ik eigenlijk iets "ruimer" moet fotofraferen zodat ik mezelf wat cropruimte laat in de nabewerking. Maar het is er zo ingesleten om de foto al tijdens het maken goed te kadreren.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”