Ik ben zelf ook aan het spelen met studiofltsers,ik kwam tot dezelfde resultaten.
Nu heb ik de witte achtergrond opgeflitst met een derde flitser,wat al een heel stuk beter gaat.
Maar ik ben zelf een leek op dit gebied.
Zo zijn ze allemaal begonnen door doen leer je zo iets en verbeter je de volgende keer de aan gehaalde punten.
Als je de ruimte en en het materiaal hebt leer je van het doen.Volgens mij is hij goed maar ja wie ben ik
Ik vind het een leuke foto, echter zou ik het stuk tot de schouder eraf croppen. zo krijg je een veel interesanter beeld. de ruimte is leeg en voegd niks toe.
Aardige plaat waar qua uitsnede nog wat mee te doen is.
Dit is de enige foto die van voldoende kwaliteit was om hier te tonen?
Met dit model moet best meer te doen zijn.
Prima foto. Ik zou denk ik een veel ruimere uitsnede gekozen hebben, zodat de houding van het model meer in beeld komt. Laat haar ook eens in de camera kijken.
Als ik poirtretten maak ga ik meestal uit van twee situaties:
Spontane portretten waarbij iemand bezig is en dus niet in de camera hoeft te kijken.
Geposeerde portretten waarbij ik het als kijker naar de foto prettig vind dat ik oogcontact heb met het model (dus in de camera kijken)
Schrijven met licht, meer is het niet, maar ook niet minder Website Blog
donker ... zo ziet het er niet uit hier , staat al erg ver naar rechts op het histogram , maar dat zal komen omdat er veel wit in zit misschien ... dank oor de reacties tot zo ver
ik heb nog wel wat meer foto's mbt dit model als er vraag naar is plaats ik die ook nog wel
groetjes