Zwevende dochter

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Ton van de Wiel

Zwevende dochter

Bericht door Ton van de Wiel » zo sep 29 2013 3:49 pm

Al speurend op internet naar sites over fotografie kwam ik een blog tegen van een Japanse dame. Ze maakt foto's van zwevende mensen. Sommige zijn grappig om te zien. Het gaat puur om de lol, er zit verder niets kunstzinnigs aan. Uiteraard springen de modellen en het is de truc om op het juiste moment af te drukken. Het leukste is het als het in een natuurlijke pose is zodat je niet ziet dat ze springt. Ik heb vanmorgen een poging gedaan met mijn dochter. Vele pogingen maar uiteindelijk zaten en een paar leuke bij. Ik koos er expres voor om er een gitaar bij te pakken omdat dit niet iets is dat je al springend doet. Ik zie wel verbeterpunten. Omdat ze sprong staan haar voeten iets naar beneden. Als ze die de volgende keer recht weet te houden is het effect nog leuker. Ik ga hier zeker wat meer mee doen, puur voor de lol.
Dit is een link naar de site van de Japanse dame: http://yowayowacamera.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

denhans
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Zwevende dochter

Bericht door denhans » zo sep 29 2013 6:27 pm

Ton als je er iets mee wil doen, dan zou je je dochter met gitaar steeds in nieuwe situaties moeten fotograferen denk ik...

Sandervb
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Sandervb » zo sep 29 2013 8:49 pm

Erg leuk idee! Ik vind de foto al een goede poging :)
Nikon D500
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED \ Tamron SP 17-50 2.8 \ Tamron 70-300 4-5.6 Di VC USD \ Sigma 105 2.8 Macro \
Metz Mecablitz 44 AF-1 \ LowePro 202 AW \ Vanguard Alta Pro 263AT met Manfrotto 391RC2
Carry Speed FS-Slim Prime

Gerdje
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Gerdje » zo sep 29 2013 9:06 pm

Voeten die omlaag hangen is normaal als je in de lucht hangt !
De foto is genomen in de val , dit zie je aan het haar.
Bijna gelukt ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”