Jumpjiving schreef:Ik zie dat je een D90 hebt.
Als je in mijn buurt woont wil ik wel een uurtje met je op pad om te oefenen. Soort herhaling van de instapcursus.
Ik heb ook een D90 en wat objectieven.
Ik heb de indruk dat je nog behoorlijk aan het zoeken bent naar de mogelijkheden van het toestel.
Wij zitten heel ver uit elkaar, ik woon in Drachten Friesland.
Ja ik ben nog zoekende, maar het gaat met wat hulp best wel lukken, ben niet iemand van opgeven.
In het begin had ik geen idee waar jullie het over hadden, nu wel en dan is het een kwestie van opzoeken en puzzelen.
Ben al lang blij dat er foto's met iets herkenbaars uit de camera komen, heb dat ding helemaal in de hobbel gehad namelijk.
Maar ben weer onderweg en ga stug door, het gaat en zal mij lukken om mooie foto's te maken en een proff hoeven we niet allemaal te worden, het gaat mij voor al om het plezier, lekker op stap met de honden en de camera en dan leuke plaatjes schieten.
De cursus leider heeft op mijn camera iets meer verzadiging gegeven, ik kan dat niet meer terug vinden, iemand een tipje daarover?
Maar mocht er iemand in mijn omgeving wonen die een hulp wil geven, dan is dat zeker welkom.