Scheepswrak bij de Øresundsbron

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Scheepswrak bij de Øresundsbron

Bericht door erikcreugers » za okt 12 2013 10:54 am

Met twee chauffeurs een spoedrit naar Zweden rijden. Dat vraagt om foto's!
Donderdagavond om 23.00 uur vertrokken vanuit Brunssum richting Helsingborg alwaar we bij het hoofdkantoor van Ikea diep ingevroren producten moeten afleveren. De kortste route naar Helsingborg is via Helsingor, maar omdat mijn collega een afslag gemist had, en bovendien van mening was dat de route via de Øresundsbron korter, en goedkoper was dan via het veer van Helsingor (Denemarken) naar Helsingborg, maar via de brug gereden. Helaas voor hem. De tol kost EUR 45,-- en is ruim 100 kilometer om. De overtocht via het veer kost EUR 35,-- voor twee personen en het bleek dat het afleveradres precies naast de veerhaven lag....

Alleen als we met de veerboot van Helsingor naar Helsingborg waren gegaan, dan had ik dit scheepswrak dat je vanaf de Øresundsbron ziet liggen niet kunnen fotograferen vanuit een rijdende auto!
Afbeelding

Donderdagavond om 23.00 uur vertrokken en gisteren om 23.30 uur weer terug! En dat voor drie doosjes met diepgevroren monsters voor Ikea Food.....
Nikon D610 | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR DI | Nikkor AF 85mm f/1.8D | Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G| SB700
Website: http://www.erikcreugers.nl

Voormalig clublid

Re: Scheepswrak bij de Øresundsbron

Bericht door Voormalig clublid » za okt 12 2013 1:34 pm

Mooie foto is deze.

Trouwens is dit de enigste foto die je onderweg heb gemaakt?

erikcreugers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Scheepswrak bij de Øresundsbron

Bericht door erikcreugers » zo okt 13 2013 3:52 pm

Nee, dit is niet de enigste foto die ik gemaakt heb. Ik was vrijdagavond precies na 24 uur weg te zijn geweest weer thuis, en moest gisteren alweer om 12 uur aantreden op een bruiloft. Ik heb nog net 1 foto kunnen bewerken voordat ik weg moest. Vandaag de slaapschade ingehaald, en vanavond even de rest bewerken. Wordt dus vervolg!
Nikon D610 | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR DI | Nikkor AF 85mm f/1.8D | Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G | Nikkor 70-300mm f/4-5.6G| SB700
Website: http://www.erikcreugers.nl

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”