Somber weer in Gent
Ik vind ze weinig interessant eerlijk gezegd. De witte luchten zijn storend, zeker met de witte rand. Misschien er een andere wolkenlaag onder plakken in Photoshop? Of wat gewaagd croppen.. Ik heb deze saaie foto's ook gemaakt in Gent. En heb dezelfde foto's als iedereen die een touristische folder ophaalt bij de VVV daar.
En zo zie je dat smaken gelukkig verschillen. Alhoewel ik het wel een eer zou vinden als deze de weg naar de VVV folder zouden weten te halen 
Tja de witte luchten waren er nou eenmaal maar ik had ook liever mooiere gehad, daar kan ik het absoluut mee eens zijn. Maar ik ga er geen luchten in kleuren die er niet waren. Volgende keer hopelijk beter weer.

Tja de witte luchten waren er nou eenmaal maar ik had ook liever mooiere gehad, daar kan ik het absoluut mee eens zijn. Maar ik ga er geen luchten in kleuren die er niet waren. Volgende keer hopelijk beter weer.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
afschuwelijk
Fisherking, die foto ziet er niet uit.
Was je dronken of zo?
Ik zou hem weghalen, doet afbreuk aan René zijn foto's.
Groetjes George
Was je dronken of zo?
Ik zou hem weghalen, doet afbreuk aan René zijn foto's.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Tja, ongevraagd rommelen. Ik heb spijt.. **doet boete**
Wat een vijandigheid hier. We hebben het over plaatjes en hobbieën toch?
Sorry dat smaken verschillen, maar om nou te gaan censureren omdat ik aan een plaatje frutsel.
Vind het vooral LELIJK, maar ga ergens anders iemand anders vertellen wat wel en niet hoort s.v.p.
Einde discussie over mijn plaatje, terug naar Rene's werk.
Wat een vijandigheid hier. We hebben het over plaatjes en hobbieën toch?
Sorry dat smaken verschillen, maar om nou te gaan censureren omdat ik aan een plaatje frutsel.
Vind het vooral LELIJK, maar ga ergens anders iemand anders vertellen wat wel en niet hoort s.v.p.
Einde discussie over mijn plaatje, terug naar Rene's werk.
Fisherking schreef:Mooi bewerkte foto![]()
. Ik heb ook een poging gedaan. Heb veel te ruw moeten werken op de laptop zonder muis en pen
Ik vind het anders wel een geslaagde bewerking.

Het laat heel duidelijk zien hoe je van een redelijk geslaagde foto een enorme rotzooi kan maken. En dat is op zichzelf al een hele prestatie.

Gerrit