Sent from my AMOI N821 using Tapatalk
Deze versie vind ik absoluut het mooist!Florina schreef:Danny en Peter allebei heel erg bedankt. Maar ik mis mijn hond!
Zo zie je maar hoe wisselend soms een idee van wat mooi is, is. Het is natuurlijk mijn hond die ik ken (en dus altijd emotioneler), maar buiten dat vond ik juist het beeld van het kind (want dat is het) en de jonge hond die samen beide zo naar de zee staren zo leuk. Zo samen tegen de rest van de wereld. Maar ook foto met kind alleen vind ik mooi, maar geeft weer een ander gevoel, wel de eenzaamheid minder de verbondenheid.
Nu even over de bewerkingen. Ik vind de lucht van Peter erg mooi maar de zee van Danny. Ik vond het in ieder geval erg leuk even jullie interpretaties te zien en wil jullie dan ook hartelijk danken.
k heb zelf nog mijn versie iets opgelicht, en die vind ik ook wel mooi.
De hond is dus weggewerkt met Lightroom begreep ik, ik heb ook versie 5 en ik heb wel gelezen dat je daar dat mee kan, maar nog niet veel mee kunnen doen of erin verdiept.
Ik vind het vaak lastig kiezen wat ik nu dan het mooiste vind, ook als ik zelf foto's bewerk of wat aanpas in een foto of gewoon buiten in het veld de keuze maak, vind ik het wel eens lastig wat ik nu het mooiste beeld vind geven. Ik wil mij ooit ook nog meer in lightroom en photoshop verdiepen, maar wanneer blijft even de vraag.
Iedereen erg bedankt voor de meningen, altijd leuk en leerzaam om te lezen!
Hierbij mijn iets verbeterde versie.
Ik vind de hond erop juist erg mooi.. Het meisje en de hond staan samen maar zijn toch alleen en dat vind ik mooi. Maar ik ben dan ook een echt hondenmens dus dat zal het verklaren...Florina schreef:Dank je Hannah en wat vind jij van de hond?
Ik heb zo het idee dat zo'n hond op foto dat vrouwen zoiets 'mooier' vinden dan mannen (en discussies hierover niet nodig, het is zomaar een opmerking en ik weet erg gegeneraliseerd)