Ben benieuwd naar de reacties.
1

2

3 bewerkt

4

5

6 bewerkt

van de week zal ik de bovenste 2 bewerken naar mijn inzicht en plaatsen.
Tja Danny helaas valt het gewoon op dat het wel zo werkt, helaas. (ik ben zeker niet de enige die dat opvalt)DannySan schreef:Ehm Martin,
je laatste reactie ontneemt mij álle "zin" om ook nog maar 1 zin commentaar op je foto's te geven.
Het is toch geen Facebook, waar je het succes/kwaliteit van de foto's afmeet aan de verhouding 'kijkers/likes'?
Dat je geen jongedame bent maakt - in ieder geval voor míj - helemaal geen fluit uit; ik reageer waar ik dat wil op de manier die ik vindt passen, en als ik er tijd voor heb.
Zónder aanzien des persoons.
Dank je Marco, dat contrast viel mij ook op ondanks dat ik dat niet heb aangepast en deze zo uit de camera zijn gekomen.MarcoD7100 schreef:Leuke serie en dame..
Met de belichting is niks mis, wel vind ik het contrast wat hoog, waardoor je die harde kleuren en lijnen krijgt. Bij 1 en 2.
Voor de rest niets mis mee.
Dank je Danny voor je feedback, hier kan ik wat mee.DannySan schreef:Beste Martin,
Maar goed... ik vind je foto's wél mooi:
1:
Ik vind de kleuring mooi, maar de foto qua pose/uitsnede niet.
De handjes in de nek in combi met het 3/4 lijf doen het voor mij niet helemaal.
2:
Mooier dan 1, de pose ook mooier; en de belichting maakt mooi dieptewerking op haar gezicht.
Alleen ook hier jammer van de 'halve benen'
3:
Leuk, had ik al gezegd leuk?
Leuke foto, leuke pose van een ontspannen dame; goed geschoten.
4:
Maar je hebt de mooiste voor het laatst bewaard, hier klopt de pose, de blik en het contact met jou als fotograaf.
Deze kan zó aan de wand (op wellicht het okseltje nog even 'bewerken'? :mrgreen: )
Wellicht kan je hier iets mee...
Groet Danny
Dit soort foto's bewerk je toch altijd na? Alle foto's uit mijn camera worden nabewerkt. zeker dit soort foto'sMartin schreef:ondanks dat ik dat niet heb aangepast en deze zo uit de camera zijn gekomen.
Misschien had ik daar wat aanpassingen moeten doen.