Mooie crops,
Foto 1, lekkere platte crop daar hou ik wel van. Sterk focus (aandachts) punt aan de rechterkant van de foto.
Foto 2, mooie compositie met die enorme vuurtoren en de kleine mensen.
Misschien zou ik daar nog een stukje van de linkerkant af halen, ik hou namelijk wel van smalle foto's.
(Maar dat zul je zelf moeten beoordelen).
Ben
Test foto's
- ben42
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Test foto's
XD7/X700/F70/D70/SB-700/D7000/D7700
-
- Forumlid
- Contacteer:
Mooi
Je maakt vorderingen.
Het zijn platen waar je langer naar kijkt
Je maakt vorderingen.
Het zijn platen waar je langer naar kijkt
-
- Forumlid
Ben en Jumpjiving,
Goed om te horen dat er vooruitgang in zit.
Nu moet ik wel heel eerlijk toegeven dat ik met dit weer foto's sta te maken met een grijns van oor tot oor.
Ik vind storm en zwaar weer echt geweldig ook al is het moeilijk om vast te leggen.
De mensen die dan zoals vandaag van de wind en golven staan te genieten zijn prima modellen.
Compositie vond ik altijd heel moeilijk maar nu ik me meer verdiep in het bewerken kom ik er ook achter dat je d.m.v. bewerking de compositie van een foto volledig kan veranderen.
Zoals al eerder aangegeven gaat er echt een wereld voor me open.
Goed om te horen dat er vooruitgang in zit.
Nu moet ik wel heel eerlijk toegeven dat ik met dit weer foto's sta te maken met een grijns van oor tot oor.
Ik vind storm en zwaar weer echt geweldig ook al is het moeilijk om vast te leggen.
De mensen die dan zoals vandaag van de wind en golven staan te genieten zijn prima modellen.
Compositie vond ik altijd heel moeilijk maar nu ik me meer verdiep in het bewerken kom ik er ook achter dat je d.m.v. bewerking de compositie van een foto volledig kan veranderen.
Zoals al eerder aangegeven gaat er echt een wereld voor me open.