Opbouwende kritiek is altijd welkom!!
De rest van de serie staat op mijn website:
http://www.vanderaalstfotografie.nl/chateau-gramophone/" onclick="window.open(this.href);return false;
1.

2.

3.

4.

Ik wil me er ook meer in verdiepen! HDR is sowieso ook mijn ding.Roy Kersbergen schreef:Mooie foto's hoor!
Zijn er eigenlijk meer Urban/Urbex fotografen hier op het forum? Ik vind het persoonlijk een heel erg mooie vorm van fotografie en zou me er graag eens meer in verdiepen d.m.v. een bezoekje aan een mooi pand oid.
Ik zou het zeer op prijs stellen om een antwoord te krijgen/vinden op bovenstaande opmerking.CaptainHook schreef: Maar wat mij altijd blijft verbazen WIE onderhoudt dit soort geënsceneerde locaties? Want je maakt mij niet wijs dat keurig de spulletjes op het kaptafeltje blijven staan c.q. het bedje gedekt blijft...
Toevallig wat locaties gedaan die onder Urban/Urbex vallen,wist toen nog niet dat het Urban was.Roy Kersbergen schreef:Mooie foto's hoor!
Zijn er eigenlijk meer Urban/Urbex fotografen hier op het forum? Ik vind het persoonlijk een heel erg mooie vorm van fotografie en zou me er graag eens meer in verdiepen d.m.v. een bezoekje aan een mooi pand oid.