Ik vind dat ik mijn groothoek te weinig gebruik, dus dat was het enige objectief dat ik gisteren mocht gebruiken van mezelf. Het beperkt je, maar dwingt ook tot anders kijken en dat vind ik dan weer charmant.
1. Ontelbare keren heb ik deze trappen al op- en afgelopen. Dan zie je echt wel dat dat er tegels op de muur zitten, maar nu wel mooi om daar eens rustig bij stil te staan.

2. Wáár waren jullie? Oh daar...

3. Het hofje van Staats. Ik heb er notabene tegenover gewoond, nooit binnen geweest.

4. Ingang van het hofje van Noblet. Ook hier was ik nog niet geweest en ik had hem je ook niet kunnen aanwijzen.

5. Beter goed gejat... Het idee voor deze foto dan hè, ik geloof niet dat ik gisteren iemands hart gestolen heb.

6. Ook ik ontkom als Haarlemmer niet aan Haarlems trots, de Adriaan.

7. Teylers-hof met de toren van de Bakenesserkerk op de achtergrond.

8. De koepel achter tralies, weer eens wat anders.

9. Dat is krap zo'n hofjeswoning met zoveel mensen. Ook zonder die mensen lijkt het me krap trouwens. Dank aan de bewoonster dat we even mochten gluren.

10. De Bakenesserkerk.

11. De Korte Begijnestraat met in de achtergrond een pand dat Tony weer vanuit een heel andere invalshoek heeft genomen zag ik.

12.

13. Als een aantal mensen spontaan paraplu's gaat kopen kun je zelf nog even een regenachtig plaatje schieten. Gelukkig zette de regen niet door.

Dank aan de organisatie voor het regelen en dank aan de deelnemers voor een leuke en leerzame middag.