Mijmering over zee
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Mijmering over zee
Kijk zo vind ik hem veel beter nu vult het elkaar aan. Mooie bewerking.
ik heb nog nooit een hond mijmerend naar een oneindige zee zien turen. Een hond denkt over het algemeen aan 2 dingen: eten en spelen. Dus wil je een foto die recht doet aan de titel, than the dog needs to go....
dus een wijdse foto met alleen de jongedame doet recht aan de titel. Wil je de jongedame en de hond, dan zal de titel iets moeten worden als ' Kom, ik wil spelen en verdienen!'
ajuus
emiel
dus een wijdse foto met alleen de jongedame doet recht aan de titel. Wil je de jongedame en de hond, dan zal de titel iets moeten worden als ' Kom, ik wil spelen en verdienen!'
ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hele mooie en knappe bewerking. Zelf vind ik het teveel afwijken van de werkelijkheid die naar mijn mening al mooi genoeg is. Als je deze bewerking loslaat op het origineel, zou ik het perfect vinden.
@emiel, ik denk dat je een hond hiermee te kort doet.
@emiel, ik denk dat je een hond hiermee te kort doet.
Groet, Andre
Bij mijn 1e bewerking ligt de nadruk op de hond.
En wat vinden we van deze vierkant-compositie?

Komt de wijdere blik voor het meisje meer tot z'n recht én de aandacht van de hond voor 't meisje.
Bij een nog wijdere blik vind ik de foto qua compositie niet meer in evenwicht (probeer het maar eens).
En wat vinden we van deze vierkant-compositie?

Komt de wijdere blik voor het meisje meer tot z'n recht én de aandacht van de hond voor 't meisje.
Bij een nog wijdere blik vind ik de foto qua compositie niet meer in evenwicht (probeer het maar eens).