Eau Rouge

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Knoetsoer
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Eau Rouge

Bericht door Knoetsoer » wo nov 06 2013 7:11 pm

Afbeelding
1/500s - f 5.6 - Iso 250
Nikon Z6III - Nikon D7100 - Nikon AF-S 50mm f1.8G - Nikon AF-S 24-120mm f/4G ED VR - Nikon Z180-600 mm f5.6-6.3 VR - Tamron 70-210mm f/4.0 di vc usd - Nikon SB700

FoTek
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Eau Rouge

Bericht door FoTek » wo nov 06 2013 8:49 pm

Om maar direct met de deur in huis te vallen, het ziet er uit alsof de camera bungelend om je nek per ongeluk een foto heeft gemaakt...
Mijn mening, blijkbaar zie je er zelf een geslaagde foto in, maar ik zie het even niet.
I AM trying

Masrya

Bericht door Masrya » wo nov 06 2013 9:15 pm

dat stuk (afzetting van de baan denk ik?) leid teveel af. Daar kijk ik als eerste naar, en volgens mij probeer je de wagen in de schijnwerpers te zetten..
Niet geslaagd wat mij betreft

Reest
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Reest » wo nov 06 2013 9:41 pm

een verkeerde foto geplaatst met die titel :?: :mryellow:
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt

Replay
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Replay » wo nov 06 2013 11:25 pm

Tsja, Waarom wil je deze vreselijke rood-gele bandenstapels,zo prominent, in je fotografie betrekken? Spa heeft door zijn natuurlijke ligging zóveel meer te bieden, ook in deze bocht.
Overigens is dit op Raidillon. Eau Rouge is slechts het knikje onderaan de bochtencombinatie,waar het beekje "Eau Rouge' onderdoor stroomt. Maar dat terzijde. :wink:

Michele
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Michele » do nov 07 2013 10:12 am

Als je al de bandenstapels gebruikt, zorg dan dat ze niet prominent in beeld staan maar dat ze je oog naar de auto leiden of zorg ervoor dat je een interessant deel van die stapels pakt die zelfstandig het beeld kunnen dragen. Nu lijkt de formule-auto een per ongelukje, temeer daar ie er niet echt lekker scherp op staat.
Laatst gewijzigd door Michele op do nov 07 2013 10:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Choose life, drive Maserati!
www.cars-at-speed.com

Frank Roelofs
Forumlid
Forumlid

Bericht door Frank Roelofs » do nov 07 2013 10:39 am

Suit me aan bij bovenstaand commentaar. En de titel? Waar is het water waar je naar verwijst?
Wat leuk Fuji spul (X-T1 | X-T3, 14, 23, 35 en 56 mm) en geen Nikon meer. Toch weer een Nikon D700 en een Fijifilm S5pro in gebruik genomen.

Michele
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Michele » do nov 07 2013 11:09 am

Edit: ik loop zelf ook wel eens met die bandenstapels te klooien, maar dan als ondersteuning van het beeld. Onderstaand is ook niet perfect (+ 'n facebookplaatje), maar de stapels zijn hier minder storend aanwezig omdat de nadruk ligt op de auto. De roodgele bandenstapels dienen hier meer als omlijsting. Op die manier kan je wel de stapels gebruiken, zoals je kennelijk wilt, maar vormen ze geen hinderlijke afleiding
Afbeelding
Choose life, drive Maserati!
www.cars-at-speed.com

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”