en hoe zit het met statieven, mogen die wel mee?Hans, uit de huisregels van Louwman "Rugtassen (van ieder formaat), paraplu's, pakjes, tassen, Nordic-wandelstokken en handtassen groter dan 30x35 cm dienen in de garderobe te worden achtergelaten." Geldt dit ook voor ons of mogen we bij uitzondering een grotere fototas meenemen?
1,2 km wandeling in het Louwman Museum op 16 november
- René.Vermey
- Socialmedia
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: 1,2 km wandeling in het Louwman Museum op 16 november
Eerst denken, dan doen, dan overdenken en overdoen!
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
UIt de huisregels;
"Fotograferen en filmen
Het maken van foto's en films, mits voor privé-gebruik, is toegestaan in alle tentoonstellingsruimten met uitzondering van de ruimten met posters, schilderijen en prenten. Gebruik van flitslicht en statieven is toegestaan."
Ik denk wel dat het zinvol is rekening te houden met de andere zes fotografen in de groep. Als er uitgebreid een statief wordt opgesteld betekent dit minder gelegenheid tot fotograferen door de anderen.
"Fotograferen en filmen
Het maken van foto's en films, mits voor privé-gebruik, is toegestaan in alle tentoonstellingsruimten met uitzondering van de ruimten met posters, schilderijen en prenten. Gebruik van flitslicht en statieven is toegestaan."
Ik denk wel dat het zinvol is rekening te houden met de andere zes fotografen in de groep. Als er uitgebreid een statief wordt opgesteld betekent dit minder gelegenheid tot fotograferen door de anderen.
- ATOR
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik zou zeker een statief meenemen, er is weinig licht. Bij de foto's die ik er een tijd terug maakte, zonder statief, zat ik regelmatig op iso3200 om hangend over de afscheiding nog een scherpe foto te krijgen.

1/30s, f/5.6, iso3200
Het lijkt me te gek om een paar van die geweldige bolides eens uitgebreid met studioflitsers uit te lichten. Dan liefst dat ze me de sleutels geven en ik er eerst mee naar een mooie locatie kan rijden. Misschien een idee voor een volgend uitje?

1/30s, f/5.6, iso3200
Het lijkt me te gek om een paar van die geweldige bolides eens uitgebreid met studioflitsers uit te lichten. Dan liefst dat ze me de sleutels geven en ik er eerst mee naar een mooie locatie kan rijden. Misschien een idee voor een volgend uitje?

- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb alleen de sleutel van de voordeur, niet van de uitrij plek.
Als je met een auto wilt rijden, ken ik een redelijke oplossing, wordt er gids (vrijwilliger). Het Museum geeft één leuk dagje uit, met verschillende auto's aan de vrijwilligers. Maar omdat het aantal vrijwilligers zo groot is zijn er ook meerdere die met een bus gaan.
Vrijwilligers rit Louwman museum 2013
http://www.youtube.com/watch?v=lzwa0oMp46o" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu weer graag on topic.

Als je met een auto wilt rijden, ken ik een redelijke oplossing, wordt er gids (vrijwilliger). Het Museum geeft één leuk dagje uit, met verschillende auto's aan de vrijwilligers. Maar omdat het aantal vrijwilligers zo groot is zijn er ook meerdere die met een bus gaan.
Vrijwilligers rit Louwman museum 2013
http://www.youtube.com/watch?v=lzwa0oMp46o" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu weer graag on topic.