Speelt het virus weer een beetje op Michael, hij is mooiiiiiiFlandria schreef:Nikon F3p, ontspanknop zonder draadtap voor draadontspanner, hogere sluitertijden knop en flitsschoen op de HP zoeker.

Speelt het virus weer een beetje op Michael, hij is mooiiiiiiFlandria schreef:Nikon F3p, ontspanknop zonder draadtap voor draadontspanner, hogere sluitertijden knop en flitsschoen op de HP zoeker.
Als ik zo rondstruin op het net begrijp ik nu dat de F3 geleverd werd zonder draagriem dus origineel met een logo zal niet bestaan, dan maar iets andersJohn Hoenen schreef:Ik ga vandaag naar Rembrandt om onze rolletjes, en wat mooisvoor onze mede analoger Martijn op te halen.
Ik zal eens vragen naar de riem, Indra weet meestal wel van alles uit te halen.
Heb je wel eens aan de gele of bordeaux rode riemen van Nikon gedacht?, ze staan er ook erg mooi op.
Die van mij is er inmiddels ook al van voorzien.
Gr. John.
Alvast bedankt voor het meesjouwen, John. Wordt uiteraard zeer gewaardeerd!John Hoenen schreef:Ik ga vandaag naar Rembrandt om onze rolletjes, en wat mooisvoor onze mede analoger Martijn op te halen.
Ik zal eens vragen naar de riem, Indra weet meestal wel van alles uit te halen.
Heb je wel eens aan de gele of bordeaux rode riemen van Nikon gedacht?, ze staan er ook erg mooi op.
Die van mij is er inmiddels ook al van voorzien.
Gr. John.
lol...is bekend hoor...reneo57 schreef:Nog een week wachten hoor, anders sta je zo lang te wachten