Omdat het buiten al behoorlijk fris was had de camera en lens even de tijd nodig om te wennen aan de veel warmere temperatuur in het zwembad. Het zou mijn enige activiteit zijn die avond... Hmmm, maar dat zou een uur voor vertrek helemaal anders lopen. Dus toch dikke jas en trui meegenomen om tussen de uitersten te switchen

Maar de avond begon met waterpolo.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Klaar en vlug spullen inpakkken. Weer naar buiten met de camera's en in de auto om een uur later ijshockey te fotograferen.
Dit moet een shock geweest zijn voor de camera's en lenzen. Het ene moment sta je in je shirtje in een zwembad en het andere moment sta je met een dikke jas langs een ijshockeyveld.
Ik had werkelijk geen flauw idee hoe mijn spullen hiermee om zouden gaan. Maar ik had een onverwachte troef achter de hand. Ruud Engels was op de hoogte van mijn activiteiten en bood zijn 70-200mm aan om te komen ophalen wanneer mijn lens de tijdreis van warm naar kou niet zou overleven.
Gelukkig viel het allemaal wel mee en hoefde ik hier geen beroep op te doen.
Thankx Ruud voor je aanbod.
De avond eindigde met ijshockey.
7.

8.

9.

10.

11.

12. Deze foto is niet de beste van de serie maar het geeft wel het beeld van de wedstrijd weer. Er werd zeer agressief gespeeld en her en der een 'tikje' uitdelen hoort daar natuurlijk bij.

Het was een avondje van twee uitersten en daarom heb ik die twee maar in 1 topic geplaatst.
Groeten Roel.