Foto's in een album plakken
Foto's in een album plakken
Ben de laatste tijd foto's aan het afdrukken voor in het familiealbum, heeft iemand ervaring of tips hoe ik dat het beste kan doen, met welke fotolijm, etc, moet lang goed en mooi blijven.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gert,
Bij de betere fotowinkel hebben ze inderdaad dubbelzijdig tape, ongeveer 0,5 cm breed, oa van Henzo. Werkt perfect! Ik geloof dat ook V&D iets dergelijks heeft, even tussen de fotoalbums zoeken.
Groet, Cees
Bij de betere fotowinkel hebben ze inderdaad dubbelzijdig tape, ongeveer 0,5 cm breed, oa van Henzo. Werkt perfect! Ik geloof dat ook V&D iets dergelijks heeft, even tussen de fotoalbums zoeken.
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
MÃjn foto's blijven met een paar cm prima zitten!
Of laat jij foto's van 30 x 40 of nog groter printen?
Groet, Cees

Of laat jij foto's van 30 x 40 of nog groter printen?
Groet, Cees

Laatst gewijzigd door Cees op di okt 09 2007 9:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
Ja die Henzo tape is top. Gebruiken wij ook voor onze bruidsrepo's. Makkelijk om je foto's nog even te schuiven. Zelfs de tape dan weghalen als het niet goed is gegaan.
Een, hooguit twee banan, als je een grotere foto hebt. Aanradert. En idd niet te zwaar bewerken. Er zijn gevallen bekend waarin complete bladen uit albums vielen omdat de foto's wel 30 mb per stuk waren!
Een, hooguit twee banan, als je een grotere foto hebt. Aanradert. En idd niet te zwaar bewerken. Er zijn gevallen bekend waarin complete bladen uit albums vielen omdat de foto's wel 30 mb per stuk waren!