Daarom de vraag, welke printer adviseren jullie? Budget max. ongeveer € 250.
Ik heb de MG6150, prima ding... en voldoende resolutie.muggie schreef:Iemand adviseerde me vanmiddag de Canon Pixma MG5550. Is dat een goed alternatief?
De MG6150 lijkt ook al niet meer leverbaar. Ik heb nu m'n oog laten vallen op de Canon Pixma MG6350. Die heeft goede reviews. Maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer. Wie heeft een goed advies?!bjornc schreef:Ik heb de MG6150, prima ding... en voldoende resolutie.muggie schreef:Iemand adviseerde me vanmiddag de Canon Pixma MG5550. Is dat een goed alternatief?
Ik zou iig kijken naar 9600 dpi. 4800dpi is zelfs voor het oog van een niet-kenner duidelijk minder scherp.
Welke windows bedoel je muggie. Er zijn nog mensen die werken met windows xp, ik neem aandat je die niet hebt. De meesten zullen Windows 7 hebben en er is Windows 8 en Windows 8.1muggie schreef:De gloednieuwe PC draait op Windows.
Windows 7Gerard de Zwaan schreef:Welke windows bedoel je muggie. Er zijn nog mensen die werken met windows xp, ik neem aandat je die niet hebt. De meesten zullen Windows 7 hebben en er is Windows 8 en Windows 8.1muggie schreef:De gloednieuwe PC draait op Windows.