Graag wil ik weten hoe ik heel mijn menu op de beste manier kan instellen. Zodat zowel de fotos als videos op een perfecte manier gefotografeerd worden. Enige tips en gebruiksaanwijzingen? Van de professionals hier

Groetjes
Wolfje
Wat wil je fotograferen, wat zijn je onderwerpen? Bijv. de training van een zoon of dochter bij zaalvoetbal in een schaars verlichte sporthal vergt andere instellingen, dan vakantiefoto's in Rome met zon-overgoten pleinen in de zomer.Wolfje schreef: Graag wil ik weten hoe ik heel mijn menu op de beste manier kan instellen. Zodat zowel de fotos als videos op een perfecte manier gefotografeerd worden.
Jumpjiving schreef:allereerst welkom bij onze club.
Zonder kennis van de mogelijkheid van het toestel kun je het beste gewoon de stand automatisch gebruiken.
Wil je meer?
Lees dan de vele tips en aanwijzingen op deze site maar door.
Die gaan ook wel over de D5200
Léon Obers schreef:Wat wil je fotograferen, wat zijn je onderwerpen? Bijv. de training van een zoon of dochter bij zaalvoetbal in een schaars verlichte sporthal vergt andere instellingen, dan vakantiefoto's in Rome met zon-overgoten pleinen in de zomer.Wolfje schreef: Graag wil ik weten hoe ik heel mijn menu op de beste manier kan instellen. Zodat zowel de fotos als videos op een perfecte manier gefotografeerd worden.
DannySan schreef:Hoi Wolfje,
de foto's maken: dat doe jij, niet de camera
Stel je camera naar je eigen wens/voorkeur in, helemaal afhankelijk van je ervaringsniveau, wensen, voorkeuren.
Welke specifieke settings zou je willen veranderen dan?