Macer schreef:Een soort Wikipedia achtig stukje op de site zo leuk zijn, zodat iedereen zelf info kan toevoegen. Ik kom ook regelmatig termen tegen waar ik niet van weet wat de betekenis is.
Volgens mij is er wel van dit soort software beschikbaar, mocht er interesse voor zijn wil ik mij er desnoods wel eens in verdiepen.
Daar is de techniek van het forum al op gericht. Een ieder kan zijn stukje toevoegen. Inderdaad niet dat je daarmee een tekst krijgt die door een ieder te bewerken is (zoals op Wikipedia) maar wel een topic waar iedereen zijn/haar zegje kan doen. Het is dus goed mogelijk een topic te starten met enkel info over digitale fotografie of links naar sites daarover. Als je als topicstarter goed omschrijft hoe je het topic wilt hebben en dat het geen plaats voor discussie is maar enkel voor informatievoorziening, dan kan zich dat mooi vormen. Mocht een dergelijk topic uit z'n jasje groeien, dan kan dat een apart forumonderdeel worden. Vooralsnog lijkt me het huidige forumoderdeel (Opleidingen/cursussen/boeken) passend.