Voor het geval je het vergeten was.emdeklerk schreef:We weten wel hoe een 2,8/135mm er uit ziet, hoor...

Voor het geval je het vergeten was.emdeklerk schreef:We weten wel hoe een 2,8/135mm er uit ziet, hoor...
Ja, de 50 1.2 ais gebruik ik ook, alleen digitaalFlandria schreef:Frank B schreef:Michael, wat zijn jouw ervaringen met de 50 1.2 op de F3, veel verschil met de D3? Met name bij gebruik vol open , kan ik mij voorstellen dat het filmrolletje goed vlak in de camera moet liggen om geen onscherpte te krijgen. Of overdrijf ik nu?
Frank, eigenlijk niet.
Volgens mij heb jij deze ook, niet?
Objectief werkt met beide camera's perfect. Ware dat het oculair (HP fijn grotere opening) en het matglas nog prettiger scherpstellen met de F3.
Michael, volgens mij ben jij vroeger ook heel erg stout geweest??Flandria schreef:Mooi Michael, representatief voor het objectief.
Even een digitaal van mij die de mooie 3d rendering laat zien...
Sisters - Tuscany IT (Arezzo area) by Damen Fotografie, on Flickr
Dank, staat inmiddels op de iPad en volledig doorgelezen.Flandria schreef: Online manual:
http://www.nikonusa.com/pdf/manuals/archive/F3.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel gelukt dacht ik zo, je hebt zelfs de verkoop en duwtje gegevenFlandria schreef: ik ben benieuwd of dit draadje een stille dood sterft of de tongen nog los weet te maken.
strangeartefact schreef:Wel gelukt dacht ik zo, je hebt zelfs de verkoop en duwtje gegevenFlandria schreef: ik ben benieuwd of dit draadje een stille dood sterft of de tongen nog los weet te maken.