Tijdelijke deal op Photoshop Creative Cloud
Re: Tijdelijke deal op Photoshop Creative Cloud
Bedankt Patrick, dat dacht ik inderdaad ook al maar wilde het zeker weten. Ook omdat er in de voorwaarden staat "na 1 jaar wordt het abonnement automatisch verlengd"
Groeten
Martin
Groeten
Martin
- Robert
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Actie is verlengd en eindigd nu op 8 december. Ik had Adobe gebeld omdat ik geen credit card heb. Zonder CC kun je niet bestellen. Maar om een CC te bestellen en meteen bij adobe te gebruiken daar voel ik eigenlijk weinig voor. Er zal wel geen andere betaalwijze zijn dus sla ik maar over. Vreemd overigens dat je in sommige landen met Paypall kunt betalen en bij ons niet.
groeten Robert
- Saturnus
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Hoi;
Gisteravond toch maar de knoop doorgehakt, en via de website het abonnement besteld,alleen....
Het venster " De betaling wordt verwerkt" bleef hangen......en na 2 uur vond ik het wellentjes.
Vanmorgen gebeld ( 020-2013331 = engels en duurt eruug lang....../ beter is 0800-0200164 = NL en wordt gelijk opgenomen )
De zaak uitgelegd; de server van adobe wasgisteren overbelast, en ik kon alsnog de voordelige abo nemen, ad
€12.29
Dat maar gedaan; ik zie het wel een jaar aan. Wordt 't niets/bevalt 't niet/ wordt 't te duur, dan koop ik in 2015 wel Upgrade van LR 5 of 6, en vwb Adobe PS zie we dan wel weer.
Ik moet dus iets terugnemen van mijn uitspraak, dat de service is teruggelopen.
Jammer blijft wel; dat de technische ondersteuning/klantenservice nu inderdaad alleen nog in 't engels is.
Een technisch probleem in 't engels uitleggen, is toch wel erg lastig
De abo gaat per direct in; je kan 3x activeren ( dat vind ik wel weinig ) en wat wel goed is, in mijn geval, ik moet eerst een nw. pc hebben, dat kan nog wel een maandje aanduren.
Volgens de dame aan de 'besteld-lijn ' zou dat geen probleem moeten zijn.
We zien wel
Gisteravond toch maar de knoop doorgehakt, en via de website het abonnement besteld,alleen....
Het venster " De betaling wordt verwerkt" bleef hangen......en na 2 uur vond ik het wellentjes.
Vanmorgen gebeld ( 020-2013331 = engels en duurt eruug lang....../ beter is 0800-0200164 = NL en wordt gelijk opgenomen )
De zaak uitgelegd; de server van adobe wasgisteren overbelast, en ik kon alsnog de voordelige abo nemen, ad
€12.29
Dat maar gedaan; ik zie het wel een jaar aan. Wordt 't niets/bevalt 't niet/ wordt 't te duur, dan koop ik in 2015 wel Upgrade van LR 5 of 6, en vwb Adobe PS zie we dan wel weer.
Ik moet dus iets terugnemen van mijn uitspraak, dat de service is teruggelopen.
Jammer blijft wel; dat de technische ondersteuning/klantenservice nu inderdaad alleen nog in 't engels is.
Een technisch probleem in 't engels uitleggen, is toch wel erg lastig
De abo gaat per direct in; je kan 3x activeren ( dat vind ik wel weinig ) en wat wel goed is, in mijn geval, ik moet eerst een nw. pc hebben, dat kan nog wel een maandje aanduren.
Volgens de dame aan de 'besteld-lijn ' zou dat geen probleem moeten zijn.
We zien wel
"....Ik zag net 2 fototoestellen, die een enorme klik samen hadden;...
..... bleken cameraatjes van elkaar te zijn "
Met vriendelijke groet
Saturnus
Met vriendelijke groet
Saturnus
Inderdaad, niet erg gebruiksvriendelijk. Ik heb vorige week wél speciaal een cc aangemaakt, ben vervolgens zo'n beetje een hele middag bezig geweest om te proberen een abbo af te sluiten. Niet gelukt, Adobe kwam keer op keer met de melding dat mijn adresgegevens niet zouden kloppen .. uiteindelijk , zwaar gefrustreerd, maar opgegeven.
Het kan goed zijn dat ik gewoon te stom ben om dit soort acties tot een goed einde brengen maar aan de andere kant vermoed ik dat ik niet de enige
domkop op internet ben en ik snap dan ook niet dat er in deze tijd nog steeds zo ingewikkeld moet worden gedaan met creditcards. Het zou , zeker in nederland, een hoop meer handel via internet opleveren wanneer je gewoon via ideal of iets dergelijks zou kunnen betalen.
Maar ja, Adobe en klantvriendelihjkheid ..
Het kan goed zijn dat ik gewoon te stom ben om dit soort acties tot een goed einde brengen maar aan de andere kant vermoed ik dat ik niet de enige
domkop op internet ben en ik snap dan ook niet dat er in deze tijd nog steeds zo ingewikkeld moet worden gedaan met creditcards. Het zou , zeker in nederland, een hoop meer handel via internet opleveren wanneer je gewoon via ideal of iets dergelijks zou kunnen betalen.

http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hier was het binnen een paar minuten voor elkaar. Gewoon online met een bestaande creditcard. Als je een neiuwe kaart speciaal hiervoor aanschaft kan ik me wel voorstellen dat een en ander niet gelijk soepel loopt. De vraag is of dat dan aan Adobe ligt. Ik denk het eerlijk gezegd niet...
- Peter
- Clublid
- Contacteer:
Wellicht is een pre paid kaart een optie ?Erpeewee schreef:Actie is verlengd en eindigd nu op 8 december. Ik had Adobe gebeld omdat ik geen credit card heb. Zonder CC kun je niet bestellen. Maar om een CC te bestellen en meteen bij adobe te gebruiken daar voel ik eigenlijk weinig voor. Er zal wel geen andere betaalwijze zijn dus sla ik maar over. Vreemd overigens dat je in sommige landen met Paypall kunt betalen en bij ons niet.
Ik gebruik zelf 'wirecard' . Alleen kosten bij een transactie
Google accepteert die kaart, Adobe zal het dan ook wel doen.
link:
http://www.mywirecard.com/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrick schreef:Hier was het binnen een paar minuten voor elkaar. Gewoon online met een bestaande creditcard. Als je een neiuwe kaart speciaal hiervoor aanschaft kan ik me wel voorstellen dat een en ander niet gelijk soepel loopt. De vraag is of dat dan aan Adobe ligt. Ik denk het eerlijk gezegd niet...
Nee, zoals ik al aangaf, ik ben ongetwijfeld te stom.Je hebt gelijk.
http://marcels.webklik.nl/page/homepage" onclick="window.open(this.href);return false;
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Dat heb ik dus niet gezegd en zou ik ook nooit beweren. Ik wilde alleen even aangeven dat ik geen probleem heb ondervonden. Ik zou daar niet te veel conclusies voor je eigen situatie aan verbinden!Mas schreef:Patrick schreef:Hier was het binnen een paar minuten voor elkaar. Gewoon online met een bestaande creditcard. Als je een neiuwe kaart speciaal hiervoor aanschaft kan ik me wel voorstellen dat een en ander niet gelijk soepel loopt. De vraag is of dat dan aan Adobe ligt. Ik denk het eerlijk gezegd niet...
Nee, zoals ik al aangaf, ik ben ongetwijfeld te stom.Je hebt gelijk.

- strangeartefact
- Forumlid
- Contacteer:
Dat van 3x activeren had ik even gemist.....das wel jammer. Ik wil soms best vaak windows opnieuw installeren of gaat het om de gebruikte hardware?
Bijna leeg hier....
- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
En wat doen ze dan na 3 activaties?? Want dat zou bij mij mogelijk ook wel vaker voorkomen... of hebben ze het over 3 simultane activaties?
Spul waarmee je foto's maakt...
- Cyrus
- Clublid
- Contacteer:
Bij het activeren wordt generieke info meegestuurd over de computer, die uniek is voor die machine. Zo ziet Adobe of je op meer dan het toegelaten aantal computers de software probeert te activeren.
- strangeartefact
- Forumlid
- Contacteer:
Dank Edwin, dat wordt dan mijn huidige pc en laptop en dat is 2x ook al installeer ik Windows opnieuw. Ik ben voornemens mijn pc volgend jaar te upgraden en das dan 3...toch weinig ergens maar dat hangt af van hoe soepel adobe is bij het vervangen vanstukjes hadware in 1 pc.
Bijna leeg hier....
- Cyrus
- Clublid
- Contacteer:
Er is doorgaans ook een optie om te deactiveren (t/m CS6 in ieder geval wel) - als je dat doet voordat de computer buiten gebruik gesteld wordt, gaat het ook goed, in de zin dat met het vervolgens activeren van de software op je nieuwe computer het aantal geactiveerde installaties weer klopt.
- Saturnus
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ik zit ook wel eens met dat probleem; wat ik ervan geleerd heb is, dat vaak de webbrowser een oorzaak kan zijnMas schreef:Inderdaad, niet erg gebruiksvriendelijk. Ik heb vorige week wél speciaal een cc aangemaakt, ben vervolgens zo'n beetje een hele middag bezig geweest om te proberen een abbo af te sluiten. Niet gelukt, Adobe kwam keer op keer met de melding dat mijn adresgegevens niet zouden kloppen .. uiteindelijk , zwaar gefrustreerd, maar opgegeven.
Ik werk meestal met Firefox, maar soms weigert hij een pagina door te geven; dan probeer ik Int. explorer, en dan lukt 't wel; en VV.
En misschien was de server overbelast; gisteravond was dat ook 't geval, en ik ook denken, heb ik dat weer....
Als je nog dat abo wilt hebben, bel dan gewoon dat 0800 nr. Dan lukt het echt in 5 min.
@ ...
Met 3x activeren bedoel ik dat dan een probleem kán gaan krijgen als je het een 4e x probeert
bv je mag het op 2 pc installeren, en een pc moet je opnieuw installeren na een crashes, dan heb je een probleem als je het nog een keer moet doen.
Edit: ( na 't lezen van Cyrus; met dank voor de tip over 't dé-activeren)
Althans, zo werd mij dat uitgelegd
Vandaar ik regelmatig image maak van mijn install. schijf
"....Ik zag net 2 fototoestellen, die een enorme klik samen hadden;...
Met vriendelijke groet
Saturnus
Met vriendelijke groet
Saturnus
- JW17
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Ik vind een creditcard niet zo heel ingewikkeld. Ik heb geen Paypall-account omdat ik een creditcard heb. De kaart gebruik ook ook voor aankopen in de USofA en op vakantie.Mas schreef:...ik snap dan ook niet dat er in deze tijd nog steeds zo ingewikkeld moet worden gedaan met creditcards.
iDeal kan niet als je een bedrijf (in Amerika) wilt machtigen voor maandelijkse afschrijvingen. iDeal is volgens mij voor eenmalige betalingen. Maar ieder z'n smaak!

Groet,
JW
JW