emdeklerk schreef:or emdeklerk
R3MCO schreef:Foto 1 en 4 hebben mijn voorkeur waarbij ik foto 1 de beste vind. Goed belicht en goede compositie.
Daarbij mis ik mijn eigen Kadett die ik al jaren geleden heb verkocht nog steeds bij het zien van dit soort plaatjes
Foto 2 is veel te ver af genomen (of te weinig ingezoomd) en daarbij is het tegenlicht nogal sterk aanwezig.
Foto 3 is op zich wel leuk alleen hierin stoort me de bandenstapel nogal.
Foto 1 en 4, dankje! Ja het vinden van een mooi Kadettje is helaas niet zo 123 gedaan...
Foto 2 is inderdaad zo ver af genomen omdat dichtbij komen geen optie was. Met verder in zoomen kreeg ik door de regen en door de matige lens/body een auto met veel ruis die onscherp was etc. Dus daarom de keuze voor dit, was wel eens benieuwd wat jullie reacties daar over waren.
Foto 3 was het juist ook m'n bedoeling om om die bandenstapel te pannen, om meer de actie in die chicane weer te geven. Kan me inderdaad voorstellen dat dit ook juist storend kan zijn.
Bedankt voor je reactie!
emdeklerk schreef:Foto 1 vind ik erg goed.
Juiste brandpuntsafstand, de verhoudingen van die mooie B-Kadett blijven perfect bewaard.
Alleen: waarom ISO 400? Mijns inziens net iets te veel ruis? Voor zover ik dat op mijn beeldscherm kan beoordelen, natuurlijk.
En een heel klein beetje jammer dat er kleurverschil is tussen het linkervoorspatbord en het portier. Of sluit het portier niet helemaal vlekkeloos?
Nette wieltjes ook. En net voldoende verlaagd, had mijns inziens niet meer moeten zijn...
Het was nogal bewolkt die dag. Sluitertijd had nog wat korter gekund maar aangezien ik geen statief bij had was dit eigenlijk de beste oplossing. Kleurverschil was er inderdaad, maar ik heb besloten om de auto op de foto te laten zoals ie ook was.
Bedankt voor je reactie ook!
Het is trouwens een C-kadett, maar dat terzijde
