Nee, de witbalans vooral niet in deze binnenomgeving op automatisch zetten dat maakte alles geel, dan had ik nu weer een ander probleem gehad met de forumballotagecommissie. Ik laat de foto wel herberekenen met de grijspunt methode. Van instelling Levendig naar Neutraal maakt niet veel uit bij deze foto, zo lijkt. Vroeger had ik die instelling altijd op Neutraal staan, dus dat heb ik nu weer terug gezet. Dank, Vgastel. Plus nog even de verzadiging en tint terug gebracht in de camera. Naast de instellingen moet ik gewoon aan een flitser denk ik, want met het ophogen van de ASA waarde zijn de grenzen snel gevonden van een camera binnenshuis. En misschien zou scherpstelling AF-C ook nog helpen bij mensen, dat weet ik niet. Aangepast met de grijspuntmethode, en het contrast terugbrengen.
De enig goed gelukte foto nogmaals aangepast. Dus met deze foto heb ik geen scherpstelprobleem, Leon. Waren de rest van de foto's maar zo. De hond is overigens niet van mij, maar het is wel een schatje, dus uitlaten zal niet gaan.