Nederlandse Handleiding van de d70s
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nederlandse Handleiding van de d70s
De camera is in Nederland gekocht. Is bij Nikon geregistreerd. Ik heb een account op de site van Nikon. Verschillende keren gevraagd of ik in plaats van de bijgeleverde Duitse handleiding, de Nederlandse kan ontvangen. Er is niet door te komen. Ik word er wanhopig van, want de camera heeft zoveel mogelijkheden dat ik deze alle wil benutten, maar dan moet ik daar wel een gemakkelijk te lezen handleiding bij hebben. Wie heeft nog suggesties?
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Probeer het hier maar eens
http://feuerwehr.hopto.org/d70/
als je trouwens even googled kom je wel meer adressen tegen waar je hem kan downloaden
http://feuerwehr.hopto.org/d70/
als je trouwens even googled kom je wel meer adressen tegen waar je hem kan downloaden
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hier kan je het ook vinden.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Re: Nederlandse Handleiding van de d70s
Klopt, Je virusscanner houd pop ups tegen. FF aanpassen en je kunt downloaden.Blacksheep schreef:De camera is in Nederland gekocht. Is bij Nikon geregistreerd. Ik heb een account op de site van Nikon. Verschillende keren gevraagd of ik in plaats van de bijgeleverde Duitse handleiding, de Nederlandse kan ontvangen. Er is niet door te komen. Ik word er wanhopig van, want de camera heeft zoveel mogelijkheden dat ik deze alle wil benutten, maar dan moet ik daar wel een gemakkelijk te lezen handleiding bij hebben. Wie heeft nog suggesties?