Opnametafel falcon eyes st-1324

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
puntje

Opnametafel falcon eyes st-1324

Bericht door puntje » do dec 12 2013 12:29 pm

Ik heb een opnametafel via marktplaats gekocht, het grootste model. Echter zie ik lichte beschadigingen op het plexiglas. Hij is wel als nieuw verkocht aan mij, zo stond het in de advertentie. Maar ik wist wel dat hij een paar keer was gebruikt. Ik ben altijd best wel zuinig op mijn spullen, dus ik had de krasjes niet verwacht. Ik moet nog wel kijken wat de boven of onderkant is. Ik heb het door een koeriersdienst laten ophalen, omdat het te ver weg was. Ik weet dat je zelf moet gaan kijken, maar ik heb er naar gevraagd en het was als nieuw.

Weet iemand hoe ik bijv. hoe ik van het plexiglas de de krasjes kan verwijderen. Het is buigzaam. Vermoedelijk ga ik vrijdag in elkaar zetten, dan heb ik hulp, plexiglas is best wel groot. Ik heb het plexiglas uitgerold liggen op de vloer, omdat hij volgens mij een hele tijd opgerold in een berghok heeft gestaan, bij de verkoper.

Kan ik er bijv. 1mm plexiglas overheen leggen en misschien dat de beschadigingen dan minder zichtbaar zijn. Ik heb er ook 2 simpele lampen bij gekregen, ze geven goed en helder licht, het kan ook zijn, als ik die erop schijn, dat het minder zichtbaar is. Eerst maar in elkaar zetten en het bekijken, dan weet ik het.

Graag tips hoe ik dit kan oplossen. Tevens zoek in de toekomst, vinyl of andere kleuren plexiglas, die ik ook over mijn opnametafel kan leggen, zodat ik variatie in achtergronden heb. De tafel is 1.30 bij 2.40 Dus lekker groot. 80 cm hoog.

puntje

Re: Opnametafel falcon eyes st-1324

Bericht door puntje » zo dec 15 2013 11:29 am

Ik heb de opnametafel in elkaar gezet. Ik mis 2 klemmetjes, namelijk de falcon-eyes-plankklem-plus-spigot-cl-35al

Heeft iemand er toevallig nog 2 liggen. Hier de link van de klemmetjes, waar ik ze ook kan kopen: http://www.benel.nl/webshop/klemmen-en- ... -35al.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tevens zoek ik nog een daglicht lamp die onder de tafel kan zetten, zodat ik licht van beneden naar boven kan krijgen.

De krassen vallen wel mee. Als ik een foto van maak zie ik ze niet. Dit komt door het licht. Het maakt wel mooie foto's. En hij is heerlijk ruim.

Phillip
Forumlid
Forumlid

Re: Opnametafel falcon eyes st-1324

Bericht door Phillip » vr dec 20 2013 9:38 am

Beste,
Plexi kan je terug polijsten. Een voorbeeld kan je vinden op de site van Festool, kijk naar oppervlaktebewerking en onder b.v. Rotex naar toepassing voorbeelden.
Grtjs,
Nikon D3S, Nikkor 24-70 f2.8, Nikkor70-200 f2.8VR,Nikkor 105 micro f2.8, Nikkor 28-300/3.5-5.6,SB800

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”