Hoe herken je de taalversie van CS5?

Discussies over fotobewerking en archivering
Plaats reactie
HenkG
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Hoe herken je de taalversie van CS5?

Bericht door HenkG » ma dec 16 2013 2:25 pm

Ik kan een ongebruikte legale Photoshop CS5 van iemand overnemen. Waar we niet achter kunnen komen is om welke taalversie het gaat. En dat is wel van belang: ik heb CS3 Nederlands geïnstalleerd staan en die accepteert alleen een Nederlandstalige upgrade. Is een installatiepoging de enige manier om daar achter te komen of is er een andere manier? Op mijn CS3-doosje is de enige verwijzing een barcode achterop waaronder een reeks letters staat met NL als laatste stel.
Ik heb al geprobeerd in contact te komen met Adobe maar dat is een kansloze missie. De website is ontstellend traag, een keuzelijst wil niet uitrollen, ik kan niet meer uitloggen. Met andere woorden: daar kom ik niet verder. Wie weet een antwoord?

Met vriendelijke groet,

Henk

CaptainHook

Re: Hoe herken je de taalversie van CS5?

Bericht door CaptainHook » ma dec 16 2013 2:46 pm

Ik heb net ff geprobeerd via http://helpx.adobe.com/nl/contact.html? ... my-product" onclick="window.open(this.href);return false;
Klik op 'ik heb nog steeds hulp nodig'. Je kunt zowel bellen als chatten. En uit mijn ervaring kan ik vertellen dat het prima werkt. Zorg wel dat je alle relevante gegevens onder toetsenbordbereik hebt (dus b.v. het s/n kant en klaar kunnen kopieren naar je online chat window)

Je kunt onmiddellijk response krijg via online chat. (en hun website werkt verder prima hoor)

HenkG
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Hoe herken je de taalversie van CS5?

Bericht door HenkG » ma dec 16 2013 3:07 pm

Dank voor je reactie. Ik heb hem doorgestuurd aan degene die CS5 verkoopt. Hopelijk levert het wat op...

Groet,

Henk

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”