St-Agathaplein met Prinsenhof en uitzicht op de Oude Kerk.

Binnen Prinsenhof; Ruiterstandbeeld van Willem van Oranje in Brons.

De beroemde Delftsblauwe lantaarnplalen op het St-Agathaplein.

Toren Nieuwe Kerk:

Macro gaat inderdaad ook geweldig ,maar dan wel met een enkele camera voor de kleine basis i.v.m. vaak korte afstand tot het onderwerp.Rik Rollinga schreef:Ik vermoedde inderdaad één toestel vanwege de stilstaande beelden.
Je bent dus naar links en naar rechts bewogen begrijp ik.
Foto 2 is mijn favoriet (windstil?)
3D werkt ook mooi in macro, probeer maar 's, heb ik vroeger met mijn praktica wel 's gedaan.
Je moet eigenlijk bij de opname al iets rekening houden met TTW-effect.( through the window)Jan en Yuul schreef:Weer fijn om naar te kijken Wim. Het leukste vind ik de vierde, omdat daar een deel als het ware uit het scherm naar voren komt. Kan je dat ook instellen?
groet,
Jan (van Yuul)
Wim, als ik het mis heb moet je me maar corrigeren (want dit is lang geleden voor mij). Maar volgens mij kan je dit instellen door je "ogen" (de groene en de rode opname) tijdens de opname verder of dichter bij elkaar te zetten.Kan je dat ook instellen?
Rik. De linkse en de rechtse foto geef ik in de computer apart een rood en een cyan kleuren code.Rik Rollinga schreef:Ja, ik vind het ook schitterend. Heb je die rood groene voorzet glaasjes zelf gemaakt? Wat gebruik je daarvoor?
Met een lineair polarisatie filter kan je dit volgens mij ook doen, maar dan moet je alles bekijken met een speciale "View Master".... ...is een beetje moeilijk posten.