Geheugen voor vakantie.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Geheugen voor vakantie.
Flickr ondersteunt geen upload van RAW-bestanden.
- PanzerFaustNL
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Skippy schreef:Flickr ondersteunt geen upload van RAW-bestanden.
Nee, maar je jpeg's zijn veilig.
Nikon Nikkormat + glas, D7100, D300, D3100, F90X, F80, F65
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
- keenoncoolstuff
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
En doodgecomprimeerd. Zelfs in de modus "hoge kwaliteit. Er blijft niks van over...
All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.
flickr
He? Hoe kom je daar nou bij?keenoncoolstuff schreef:En doodgecomprimeerd. Zelfs in de modus "hoge kwaliteit. Er blijft niks van over...
Als ik b.v. een panorama high-res JPEG upload naar Flickr en 'm vervolgens in de originele resolutie weer download, is het bestand nog precies hetzelfde. Zelfde grootte, zelfde EXIF velden, zelfde compressiefactor...

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hoi,
Nou ff niet opgelet hier en staan er weer allemaal leuke posts in dit draadje. Dank daarvoor allemaal.
@Marcel.B en @Jos Bedankt voor jullie aanbod, maar inmiddels hebben we mijn dochter bereid gevonden dat ze haar Sony laptop meeneemt. Dit heeft ook ruim voldoende capaciteit en is bovendien compact en licht van gewicht.
Ik denk dat we daarmee het probleem ook opgelost hebben, geheugenkaartjes heb ik meer dan ik wist
Langzamerhand gaan we al wel aftellen........zin in.
Groet....Willem
Nou ff niet opgelet hier en staan er weer allemaal leuke posts in dit draadje. Dank daarvoor allemaal.
@Marcel.B en @Jos Bedankt voor jullie aanbod, maar inmiddels hebben we mijn dochter bereid gevonden dat ze haar Sony laptop meeneemt. Dit heeft ook ruim voldoende capaciteit en is bovendien compact en licht van gewicht.
Ik denk dat we daarmee het probleem ook opgelost hebben, geheugenkaartjes heb ik meer dan ik wist

Langzamerhand gaan we al wel aftellen........zin in.
Groet....Willem

Nikon Z8 en mooi glaswerk van datzelfde merk