1

2

3 Deze heb ik daarna gemaakt met de 50mm erop.

Wat denk je zelf ?Patrick schreef:Waarom denk je aan spetters? Heb je al eens gekeken wat je op de sensor ziet zitten?
Ik zou zelf kijken. Maar je zegt dat je maar een maal van objectief hebt gewisseld en dat de 24-70 er niet af geweest is...Kroontje schreef:Wat denk je zelf ?Patrick schreef:Waarom denk je aan spetters? Heb je al eens gekeken wat je op de sensor ziet zitten?
Begrijp die twijfel niet. Het gaat om een nieuwe camera. Ton zal het zeker prima doen. Maar het betreft hier een nieuwe body met oliespetters en stel dat het wel structureel is dan zul je straks toch een dossier moeten hebben en zal een bonnetje van Ton niet helpen. Sterker het kan zelfs tegen je worden gebruikt. Je kunt NSP toch ook vragen e.e.a. te calibreren voor wanneer het een Nikon objectief betreft?Kroontje schreef:Dus nu de twijfel Of toch nog even langs Nikon of gelijk bij Ton laten doen. Kan beide
Dat zou ik ook zeggen als ik een schoonmaakbusiness run.Zorackx schreef:raadde het gebruik van een blaasbalg ten sterkste af. Volgens hem verplaatst dit eventueel aanwezig stof, maar verwijdert het niet.