De D700 past je goed Gert, mooie foto's.
Wat zou Belinda met die man met de hoed aan het vertellen zijn?
@Marcel, deze plek herken ik niet, waar stond jij? Ja, boven me dat begrijp ik..

Volgens mij waren we in het donker pas terug op het vrijthof PatrickPatrick schreef:Uit het reuzenrad geschoten wellicht?
Je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk niet echt nagedacht...marcel.b schreef:Volgens mij waren we in het donker pas terug op het vrijthof PatrickPatrick schreef:Uit het reuzenrad geschoten wellicht?![]()
Of ben je nog een reuzenrad tegengekomen
Moeilijk uit te leggen aan lager denkenden...Cees schreef:Hoe doe je dat, hoger denken? :mrgreen:
Doe eens een poging. :mrgreen:Patrick schreef:Moeilijk uit te leggen aan lager denkenden...Cees schreef:Hoe doe je dat, hoger denken? :mrgreen:
John Hoenen schreef:Ik dacht, het zal wel even duren, maar als hij komt...
Ben je mal. Voor je het weet geef je jezelf er een ster bij!Cees schreef:Doe eens een poging. :mrgreen:Patrick schreef:Moeilijk uit te leggen aan lager denkenden...Cees schreef:Hoe doe je dat, hoger denken? :mrgreen:
Kan er altijd wat van leren.......
muggie schreef:Lager en hoger denkenden? Jullie hebben allebei vier sterren!!
Niet om de hoek, maar ik was er ook en moet nog wel wat verder. En wat te denken van Robin die uit Heerhugowaard kwam!Roy Kersbergen schreef:Er komt een hoop moois voorbij! Ik ben een beetje jaloers dat in die omgeving zoveel leuke dingen worden georganiseerd en het voor mij zo ver rijden is.