sneeuw komt in zicht!!

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

mvb

Bericht door George Fennes » ma okt 15 2007 1:03 pm

Hoi Jur met mijn D80 kan ik maar 3 meervoudige belichtingen uitvoeren, dat zal met de D70 echt niet meer zijn.
LennardP moet minimaal 11 meervoudige belichtingen uitvoeren, dus dat is denk ik geen optie.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: mvb

Bericht door Jur » ma okt 15 2007 1:37 pm

George Fennes schreef:Hoi Jur met mijn D80 kan ik maar 3 meervoudige belichtingen uitvoeren, dat zal met de D70 echt niet meer zijn.
LennardP moet minimaal 11 meervoudige belichtingen uitvoeren, dus dat is denk ik geen optie.

Groetjes George :D
Hallo George,

De D2x komt ook "maar" tot 10 opnamen (heb het net even uitgeprobeerd). Ik weet bijna zeker dat de getoonde opname is ge-photoshopped, ook al omdat de skieërs op de achtergrond enkelvoudig in beeld staan. Bovendien denk ik dat bij een groot aantal plaatjes op één beeldje de belichting van de skieër een probleem kan worden (onderbelichting).

Groetjes
Jur

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » ma okt 15 2007 2:08 pm

Riemke schreef:Wintersport is ook niet mijn ding, heb helaas hoogtevrees :oops:
Ik weet wel dat je, zeker bij zonnig weer 1 of 2 stops moet overbelichten, anders krijg je "blauwe sneeuw"
Hier vind je nog wat tips voor fotograferen in de sneeuw.

http://www.skiing.nl/tips/fotografie
Bedankt voor deze tip Riemke :D
Groeten Marcel

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”