Auto's [verzamel]
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Plaats hier foto's van mooie auto's (VERZAMEL)
Bedankt C19 !
Frank, de 200/2 (ik heb de VR 1) blijft een aparte klasse. De platen die ik ermee maak zijn altijd bijzonder. Zeker met dit soort evenementen probeer ik hem veel te gebruiken al heb je wel wat ruimte nodig.
De 85 1.4 afs is zijn compaan in de tas en de 50 1.2 AI-s ook, al heb ik die niet gebruikt die dag.
Ik wens nog wel vaak een 135 1.8 AF-s, Die zou het gat mooi opvullen. Een fraaie 135 2.0 AI-s of DC heb ik wel eens overwogen maar ik blijf even wachten op de AF-s
Frank, de 200/2 (ik heb de VR 1) blijft een aparte klasse. De platen die ik ermee maak zijn altijd bijzonder. Zeker met dit soort evenementen probeer ik hem veel te gebruiken al heb je wel wat ruimte nodig.
De 85 1.4 afs is zijn compaan in de tas en de 50 1.2 AI-s ook, al heb ik die niet gebruikt die dag.
Ik wens nog wel vaak een 135 1.8 AF-s, Die zou het gat mooi opvullen. Een fraaie 135 2.0 AI-s of DC heb ik wel eens overwogen maar ik blijf even wachten op de AF-s
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Michele
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Auto's [verzamel]
Paar plaatjes van de afgelopen jaren. let op: doorlinkjes van internetkwaliteit
1
2
3
4
5
6
7
1

2

3

4

5

6

7

Laatst gewijzigd door Michele op wo jan 08 2014 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Toe maar, wat prachtig.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- a90
- Forumlid
Prachtig werk weer Michiel !
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
- Michele
- Forumlid
- Contacteer:
ASTON Martin. Austins are for paupers....Astons are for AristocratsErpeewee schreef:Top vooral de Austin Martin.
- skyfox
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Wauw, mooi! Vooral de Lambo en de Porsche vind ik heel gaaf neergezet. Maak je dit soort foto's in opdracht, kom je ze gewoon zo tegen of doe je wat anders nog om ze zo op de plaat te zetten?
- Michele
- Forumlid
- Contacteer:
Allemaal in opdracht gemaakt (reportages, zie: http://www.corsamedia.nl/publicaties-ch ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Ook bijna allemaal zelf gereden, alleen de Fiat 8V (foto 1) en de Maserati 450S (foto 7) niet.
@ Michele..
Mooie foto's! Van no. 2 had ik graag t/m de voorkant gezien
Groet,
Jeroen
Mooie foto's! Van no. 2 had ik graag t/m de voorkant gezien

Groet,
Jeroen
Het was niet zo druk in de parkeergarage en kon ik rustig aan de gang met camera, statief en speedlight.

En in de studio was het al helemáál rustig.

En in de studio was het al helemáál rustig.

- Robert
- Clublid
- Contacteer:
Ik kwam vandaag een artikel in de Telegraaf tegen: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2236 ... end__.html
Zonde van deze prachtige lelijke eend genaamd "Emmanuelle".
Deze foto is in betere tijden gemaakt:

Zonde van deze prachtige lelijke eend genaamd "Emmanuelle".
Deze foto is in betere tijden gemaakt:

groeten Robert
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Mooie auto's komen er voorbij, fraai werk.
Deze crossauto is klaar voor het nieuwe seizoen. De auto is van een vriend van mij.
Geheel zelf gebouwd, striping en teksten door hem bedacht en door mij uitgewerkt een aangebracht.

Deze crossauto is klaar voor het nieuwe seizoen. De auto is van een vriend van mij.
Geheel zelf gebouwd, striping en teksten door hem bedacht en door mij uitgewerkt een aangebracht.

met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |