Straatfotografie [verzamel]
- Cookie1397
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Straatfotografie [verzamel]
Alhoewel het geen beoordelingsdraadje is kan het geen kwaad om af en toe te reageren op de geplaatste foto's in plaats van in talloze opeenvolgende berichten alleen maar foto's te plaatsen. Snap zo wie zo niet waarom het aparte postings moeten zijn en niet alle opnames in 1 bericht geplaatst kunnen worden
Nikon Z Z & de maskers
- Frank B
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Tja, ik ben zelf iemand van weinig woorden, reageer weinig op foto's van anderen. Als ik echt iets heel mooi vind of iets beter zou kunnen dan reageer ik toch meestal wel.
-
- Clublid
Mooie plaat. Sterke kleuren rondom de dame en rond haar polsen maar zij kan het hebben.

- vulture
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Moet ik al mijn straatfoto's of portretten in een keer plaatsen dan ? Dan krijg je er een paar honderd tegelijk. Voor de kijker is er dan niets aan. Hij zal snel doorbladeren. En voor de poster ook niet. Een foto posten, waarom nou dan krijgt hij de aandacht die foto verdiend. Maak je een serie rapportage dan post je ook een serie! Sorry Ed als je dat niet snapt vraag ik me af waarom je moderator bent geworden? Dan mis je in mijn perceptie de essentie van fotografie! Elke foto verdiend aandacht!Ed Schouten schreef: Snap zo wie zo niet waarom het aparte postings moeten zijn en niet alle opnames in 1 bericht geplaatst kunnen worden
- Cyrus
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Net terug van een dagje fotograferen in Brussel. Voornamelijk analoog met de F3 (die rollen zijn nog niet ontwikkeld) maar ook wat digitaal. Alvast een eerste plaatje:

Belgium, Brussels - Street Photogaphy

Belgium, Brussels - Street Photogaphy
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ho ho Vulture. Zo kan ie wel weer.vulture schreef:Moet ik al mijn straatfoto's of portretten in een keer plaatsen dan ? Dan krijg je er een paar honderd tegelijk. Voor de kijker is er dan niets aan. Hij zal snel doorbladeren. En voor de poster ook niet. Een foto posten, waarom nou dan krijgt hij de aandacht die foto verdiend. Maak je een serie rapportage dan post je ook een serie! Sorry Ed als je dat niet snapt vraag ik me af waarom je moderator bent geworden? Dan mis je in mijn perceptie de essentie van fotografie! Elke foto verdiend aandacht!Ed Schouten schreef: Snap zo wie zo niet waarom het aparte postings moeten zijn en niet alle opnames in 1 bericht geplaatst kunnen worden

Waar Ed duidelijk op doelt is dat bepaalde bezoekers bijvoorbeeld in een keer 4 foto's plaatsen maar dat die allemaal in een aparte posting komen terwijl die natuurlijk vaak best bij elkaar kunnen. De vraag is natuurlijk waarom die allemaal apart geplaatst worden. Wellicht niet precies weten hoe je meerdere plaatjes in een enkel bericht plaatst. Of dat gewoon prettiger vinden. Dat is natuurlijk beide prima, hoewel alles altijd apart wellicht eigenlijk niet zo handig is.
- EviZ
- Forumlid
- Contacteer:
@ Cyrus: Echt een mooi moment gevangen in deze foto! Top!
Ook in Brussel.....een menselijke kameleon

a Human Cameleon
by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr
(geschoten met een Pentax K-7 en 18-55 kitlens)
Ook in Brussel.....een menselijke kameleon

a Human Cameleon

(geschoten met een Pentax K-7 en 18-55 kitlens)
- Cyrus
- Clublid
- Contacteer:
@EviZ: dank je! Maar ook jouw foto is goed gespot!
- radareye
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Tijdens mij vakantie in India kwam ik deze mooie kop tegen.

Een body
Wat glas
Diverse hulp middelen
Wat glas
Diverse hulp middelen
-
- Forumlid
Prima foto, Tuihanti !