handtekening op foto
handtekening op foto
ik wil graag mijn fotos op het internet zetten, maar iedereen moet weten dat ik ze gemaakt heb!
heeft iemand een tip of programmatje waarmee ik mijn teken onder een foto kan zetten??
alvast bedankt!!
heeft iemand een tip of programmatje waarmee ik mijn teken onder een foto kan zetten??
alvast bedankt!!
Ik heb hier een apart programmatje voor,
Genaamd: Picture Shark...
Is gratis te downloaden van hun website, erg simpel in gebruik!
De "handtekening" (ook wel Watermark genoemd) heb ik zelf gemaakt in Paint...
Een beetje prutsen met de mogelijkheden, gewoon uitproberen, het programma wijst eigenlijk zichtzelf wel...
Het programma is hier te downloaden:
http://www.picture-shark.com/watermark_ ... efault.htm
Links staat wel ergens "Download"
Ook staat er ongetwijfeld ergens een gebruiksaanwijzing, maar ik hou er zelf altijd wel van om een beetje te prutsen/ontdekken!
Veel succes
Genaamd: Picture Shark...
Is gratis te downloaden van hun website, erg simpel in gebruik!
De "handtekening" (ook wel Watermark genoemd) heb ik zelf gemaakt in Paint...
Een beetje prutsen met de mogelijkheden, gewoon uitproberen, het programma wijst eigenlijk zichtzelf wel...
Het programma is hier te downloaden:
http://www.picture-shark.com/watermark_ ... efault.htm
Links staat wel ergens "Download"
Ook staat er ongetwijfeld ergens een gebruiksaanwijzing, maar ik hou er zelf altijd wel van om een beetje te prutsen/ontdekken!
Veel succes

Jolanda, doe maar http://www.bordermaker.nl/ hoor, werkt een stuk beter 

Grappig, ik kom via www.bordermaker.com op een geheel andere site uit dan www.bordermaker.nl. Die met .com heeft hier niets met het border-programma te maken.
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik ook hoor Rene, maar hij werkt wel (niet als borderprogramma), tis alleen niet de goede.... Een of andere zoekmachine volgens mij.
J
J
click voor mijn foto's op flickr.
Tabblaadje tekst
Druk op de groene plus
Onderaan bij inhoud je titel toevoegen.
Lettertype en kleur kiezen.
Uitlijning sprreekt voor zich. Met x, y as verplaatsing op gewenste positie plaatsen en op ok drukken.
Met puntgroote kun je de letters groter of kleiner maken.
Eventueel meer tekst toevoegen op andere posities door nog een keer op de groene plus te drukken. Met de voorbeeld knop kun je zien of je op de juiste weg bent.
Erg lastig om dit goed te krijgen, maar als je het eenmaal goed hebt staan en je saved het ..... piece of cake.
Hou er rekening mee dat bij tekstplaatsing aan de zijkanten (links of rechts) landscape en portret foto's vloeken met elkaar als je tekst niet gecentreerd staat
Succes !!
Druk op de groene plus
Onderaan bij inhoud je titel toevoegen.
Lettertype en kleur kiezen.
Uitlijning sprreekt voor zich. Met x, y as verplaatsing op gewenste positie plaatsen en op ok drukken.
Met puntgroote kun je de letters groter of kleiner maken.
Eventueel meer tekst toevoegen op andere posities door nog een keer op de groene plus te drukken. Met de voorbeeld knop kun je zien of je op de juiste weg bent.
Erg lastig om dit goed te krijgen, maar als je het eenmaal goed hebt staan en je saved het ..... piece of cake.
Hou er rekening mee dat bij tekstplaatsing aan de zijkanten (links of rechts) landscape en portret foto's vloeken met elkaar als je tekst niet gecentreerd staat
Succes !!