Om even op je oude topic door te breien, in " de Bush" zelf kun je ook met een macro objectief aardige plaatjes schieten. De meeste mensen zien ze niet maar in "de bush" leven verschillende kleine " hagedissen" tenminste zo noem ik ze.

LeukRoy Kersbergen schreef:Gezellig Peter! Ik heb nog vrijkaarten en wellicht tegen die tijd ook een abonnement (gaan nu ook regelmatig met onze kleine man).
Hallo PvGesselPvGessel schreef:Roy ik ga ook mee. Heb al enkele jaren een abonnement op Burgers Zoo.
Om even op je oude topic door te breien, in " de Bush" zelf kun je ook met een macro objectief aardige plaatjes schieten. De meeste mensen zien ze niet maar in "de bush" leven verschillende kleine " hagedissen" tenminste zo noem ik ze.zal eens kijken of ik daar nog een foto van heb. Ook heb je er, als je geluk hebt, prachtige bloeiende bloemen. Ik weet niet of je met statief mag fotograferen in " de Bush". Dat kan wel eens een puntje veiligheid zijn i.v.m. de uitgestrekte poten van het statief waarover men kan struikelen. Een monopod zal veelal geen probleem zijn. Houd er rekening mee dat als het erg slecht weer is, het op een zondag ontzettend druk kan zijn in de Bush