1
Rotterdam

Eenzame wandelaar by marja N., on Flickr
2Dordrecht

Rennen by marja N., on Flickr
Groet
Marja
Ik weet het,Jac.JacTrum schreef:Marja, ik vind de eerste foto links te krap afgesneden. Ik zou iets meer ruimte links willen zien. Voor de tweede foto geldt dat aan de onderkant.
Ik ga er de volgende keer beter naar kijken,Pimmetje,maar ik vond de eerste foto zo ook best leuk.pimmetje schreef:Inderdaad jammer dat de personen wat ongelukkig in beeld staan. Zeker de eerste had een prima plaat kunnen opleveren. Goed naar de randjes van de zoeker kijken zei mijn leermeester altijd. Wat ook kan helpen is eerst te kaderen en dan kijken hoe personen je beeld gaan invullen.
Hartelijk dank,voor je reactie,PanzerFaustNL.PanzerFaustNL schreef:Ik vind foto één aantrekkingskracht hebben, de rij stenen trekken je naar de wandelaar toe. Dat de persoon te krap gekadert staat, het zal, maar in dit geval helpt het omdat de persoon in de lijn loopt van de stenen. Die ondersteunt wordt trouwens van de stenen in het water, parallellisme. Dus ik vind het een heel geslaagde foto.
Dank je,Masrya.Masrya schreef:Foto 2 spreekt mij meer aan,
Mooie luchten en prachtig silhouet van de hardloper, inderdaad jammer van het onderste randje.
Maar nog steeds een prachtige plaat!