Verbreding fotografische kennis

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Harry W
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Verbreding fotografische kennis

Bericht door Harry W » do feb 06 2014 10:20 am

Ik weet niet of dit de juiste plek op het forum is om dit verzoek te plaatsen, maar het leek mij de meest voor de hand liggende rubriek.

Helaas ben ik één van dat grote leger werkzoekenden. Slachtoffer van de bezuinigingsdrang, waaraan helaas steeds meer mensen ten prooi vallen. Ik ben dagelijks op zoek naar vacatures en aan het solliciteren voor zover er kansen zijn. Maar je kunt en moet hier niet 24/7 mee bezig zijn, dus ook tijd voor ontspanning! Bijvoorbeeld tijd voor je hobby’s en tijd om te leren.

Nu ben ik al weer een paar jaar aan het fotograferen, maar moet en wil nog heel veel leren. Zo zou ik bijvoorbeeld wel graag wat meer over portret-, natuur-, landschaps- of straatfotografie willen leren of over nabewerking (met lightroom). Ik houd de activiteiten kalender op het Nikon forum in de gaten voor interessante workshops, maar meestal heb ik dan net wat anders in de agenda staan of is het te ver weg. Nu vraag ik mij af of er geen leden zijn, die het leuk vinden om anderen (mij dus) wat kneepjes van de hiervoor genoemde fotodisciplines bij te brengen. Het mooiste zou zijn als dat iemand is in Zwolle en of omstreken.

Zelf heb ik enige ervaring opgedaan in het fotograferen van concerten en het spreekt natuurlijk vanzelf dat ik de door mij opgedane kennis graag wil delen met andere leden, die daar meer over willen weten.

Met vriendelijke groet,

Harry Wolf

PS. O ja, aanbieden van een mooie baan of tips voor vacatures zijn natuurlijk ook van harte welkom. Zie mijn profiel op Linkedin.

DannySan
Clublid
Clublid

Re: Verbreding fotografische kennis

Bericht door DannySan » do feb 06 2014 10:22 am

Hoi Harry, ik zit zelf ook thuis maar je bent welkom hoor
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.

Harry W
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Re: Verbreding fotografische kennis

Bericht door Harry W » do feb 06 2014 10:48 am

Ok Danny, binnenkort maar even een afspraak maken. We hebben al eerder contact gehad, maar nu zie ik pas dat jij ook in het aardbevingsgebied woont. Heb jij er ook last van, want je zit vlakbij Loppersum.

Ik neem dan wel contact op via PB.

Mvrgr,

Harry

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”