+1Flandria schreef:Knap. Het zijn slechts nog geruchten en iedereen hier
weet al wat het wordt.
...altijd hetzelfde....

+1Flandria schreef:Knap. Het zijn slechts nog geruchten en iedereen hier
weet al wat het wordt.
Inderdaad, het aanbod zal wellicht tijdelijk iets toenemen. Maar denk niet dat de prijs veel zal schuiven. Rond de 4K zal het nog wel blijven denkWel ben ik benieuwd naar wat er veranderd is en wat dit gaat betekenen voor het huidige aanbod D4 camera's op de tweedehands markt.
En die 36mp komen er ook wel. Alleen wat later.JaapV schreef:....Die 24mp komen er vast wel!
Hetzelfde als D300 - D300s?PatrickB schreef:Ik gok ook op een zelfde aantal MP. In het verleden, ik weet het dit is geen garantie, was dit ook vaak het geval. Kijk naar de D2x(s) en d3(s).
Wel ben ik benieuwd naar wat er veranderd is en wat dit gaat betekenen voor het huidige aanbod D4 camera's op de tweedehands markt.
Verschil D3-D3s was toch wel eventjes iets anders!JaapV schreef:Hetzelfde als D300 - D300s?PatrickB schreef:Ik gok ook op een zelfde aantal MP. In het verleden, ik weet het dit is geen garantie, was dit ook vaak het geval. Kijk naar de D2x(s) en d3(s).
Wel ben ik benieuwd naar wat er veranderd is en wat dit gaat betekenen voor het huidige aanbod D4 camera's op de tweedehands markt.
D3 - D3s?
D600 - D610?
SB-900 - SB-910?
Dus niet eens zo gek veel?
Waar deed ik dat dan? Ik heb even al mijn bijdragen aan dit draadje nagelopen maar kan er niets van vinden...JaapV schreef:Ik had het niet over de technische verschillen, maar ik antwoordde net als iedereen in dit draadje met een (volkomen uit de lucht gegrepen) gissing op Patrick's mijmering over het mogelijke effect dat het uitbrengen van het nieuwe model zou kunnen hebben op de tweedehandsmarkt van het oudere model.
Patrick schreef:Waar deed ik dat dan? Ik heb even al mijn bijdragen aan dit draadje nagelopen maar kan er niets van vinden...JaapV schreef:Ik had het niet over de technische verschillen, maar ik antwoordde net als iedereen in dit draadje met een (volkomen uit de lucht gegrepen) gissing op Patrick's mijmering over het mogelijke effect dat het uitbrengen van het nieuwe model zou kunnen hebben op de tweedehandsmarkt van het oudere model.
PatrickB schreef:Ik gok ook op een zelfde aantal MP. In het verleden, ik weet het dit is geen garantie, was dit ook vaak het geval. Kijk naar de D2x(s) en d3(s).
Vandaar de vraag om door een DK-17M te mogen kijkenJaapV schreef:Sorry Patrick! Over de B heen gelezen![]()
Ik denk dat ik een eetje lind word...