Als je die tegen der haren instrijkt en direct begin te ratelen over garanties ed. is het geen makkelijke tante, denk ik.

Het lijkt me dat het allemaal niet nog eens benadrukt hoeft te worden. Het punt is al gezetMarten schreef:Je toonzetting ( "heel interessant...." en: "Lees eerst eens rustig wat er geschreven is" ) geeft mij een vermoeden van het verloop van het gesprek dat je hebt gehad met de telefoniste van NPS Beverwijk.
Brrrr....
Sharkey schreef:Ben je er al zo vaak geweest dan Cees???![]()
Dat lijkt me dan ook de meest correcte weg.Yizu schreef:Inderdaad Ronald, ik heb afgelopen vrijdag ook een 'probleem' met de dame van NSP gehad.
Deze heb ik reeds bij Nikon gemeld dus vindt het dan niet netjes om mijn beklag te noteren.
Maar netjes was het absoluut niet.
Dat is dan duidelijk een groot gebrek aan vakmanschap. Dat kan je de persoon in kwestie mogelijk zelfs niet kwalijk nemen.rbfoto.nl schreef:Die beste mevrouw reageert altijd heel kattig en halsstarrig via de telefoon.
Alles moet precies volgens de regels en als het niet anders kan, dan weet ze van geen wijken en kun je verrekken. Ze wordt dan zelfs boos en verliest alle redelijkheid.
Maak je geen zorgen Marten, dat was het eerste wat ik na thuiskomst, wat afgekoeld, gedaan heb.Marten schreef:Ik blijf het ongepast vinden, iemand hier af te branden die zich niet kan verdedigen.
Dien dan een officiële klacht in bij NPS Beverwijk of bij Nikon Nl., zoals Yizu.