Tis gedaan met mijn D80
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nee, jij levert je D80 in bij MM en zij gaan het apparaat naar Nikon opsturen. Als ik een wasmachine of koelkast koop, die binnen de kortste keren kapot gaat moeten zij het toch ook oplossen?
Zoals Licaga, en ik ook, al zeiden, jij hebt niets met Nikon te maken.
Groet en succes, Cees
Zoals Licaga, en ik ook, al zeiden, jij hebt niets met Nikon te maken.
Groet en succes, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Shorty,
het zit zo de wet schrijft voor dat de verkopende partij zorg moet dragen voor je probleem.
Dat houdt in dat MM per direct een nieuwe camera moet geven, en zich niet kan versschuilen achter nikon.
de partij die aansprakelijk wordt geastel in dit geval de media markt moet het dan volgens de wet weer uit zoeknen met nikon.
laat je niets wijs maken zoals nikon moet het oplossen.
hopelijk is dit duidelijk zo doe je voordeel er mee.
sucses.
.
het zit zo de wet schrijft voor dat de verkopende partij zorg moet dragen voor je probleem.
Dat houdt in dat MM per direct een nieuwe camera moet geven, en zich niet kan versschuilen achter nikon.
de partij die aansprakelijk wordt geastel in dit geval de media markt moet het dan volgens de wet weer uit zoeknen met nikon.
laat je niets wijs maken zoals nikon moet het oplossen.
hopelijk is dit duidelijk zo doe je voordeel er mee.
sucses.
.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
succes
In feite is het walgelijk als zulke grote firma's als MM je gewoon van het kastje naar de muur sturen.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost en jij met de defecte camera naar binnen gaat en er met een nieuwe camera weer uitstapt.
Succes ermee.
Groetjes George
Ik hoop dat het snel wordt opgelost en jij met de defecte camera naar binnen gaat en er met een nieuwe camera weer uitstapt.
Succes ermee.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Lijkt me niet echt slim om in een foto die bomvol met ruis zit naar dooie/stuck/whatever pixels te gaan zoeken en dan op hoge poten naar de winkel te gaan... Maak eerst eens een foto op de laagste iso met je lensdop er op en kijk of je dan nog iets tegen komt. Niet meteen in paniek raken omdat iemand een probleem met zijn camera heeft en vervolgens gaan zoeken of die van jou het ook heeft. Op die manier vindt je namelijk altijd wel wat.