Hallo allemaal
Ik heb een vraag , ik weet niet of ik hem in in het goede deel zet
Ik heb een foto van mijn ouders vier klein kinderen
De ene foto is heel donker, de andere weer wazig . En bij weer een ander huilt de ene baby,.
Nu is mijn vraag of er ook iemand is die mij kan helpen en misschien wat kan knippen en plakken om de vier kinderen mooi op de foto te hebben,
(Heerst ruzie in de familie, waardoor er weinig kansen zijn om nieuwe foto te maken)
Ik hoop heel erg dat iemand een creatief idee heeft om mij te helpen, eventueel wel tegen een vergoeding hoor!
Maar ik zou dat enorm graaf willen voor mijn ouders
Een foto die zo bewerkt is dat alle vier de kinderen er mooi op staan
Alvast bedankt
Groeten
Wie kan mij helpen
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: Wie kan mij helpen
Er kan van alles met beeldbewerking, bedenk echter wel dat foto's die wazig zijn nooit meer detail kunnen weergeven dan dat erin zit. Er kan wel wat "gesmokkeld" worden alsof het "lijkt" of iets wat scherper is, maar daar heb je het dan mee gehad wat betreft scherpte.
Met donker of lichter kan misschien wat meer bereikt worden om dat bij elkaar te brengen, maar verwacht geen wonderen.
Huilende baby's worden niet lachend, of het is die baby niet meer als je er een lachend mondje inzet.
Hoe ziet het originele materiaal eruit? (Eventueel via PB als je het niet openbaar wilt plaatsen).
Met donker of lichter kan misschien wat meer bereikt worden om dat bij elkaar te brengen, maar verwacht geen wonderen.
Huilende baby's worden niet lachend, of het is die baby niet meer als je er een lachend mondje inzet.
Hoe ziet het originele materiaal eruit? (Eventueel via PB als je het niet openbaar wilt plaatsen).
Vriendelijke groet, Léon Obers
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Over betalen praten we niet
Hoe heb je deze foto's
Digitaal of op papier
Bij digitaal mag je ze me toezenden
Dan ga ik even stoeien.
Hoe heb je deze foto's
Digitaal of op papier
Dan ga ik even stoeien.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Wat leuk dat je dat doet! En is het nog gelukt?Jumpjiving schreef:Over betalen praten we niet
Hoe heb je deze foto's
Digitaal of op papier
Dan ga ik even stoeien.