Boek Nikon D50

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Plaats reactie
Riny

Boek Nikon D50

Bericht door Riny » di feb 25 2014 12:26 pm

Na diverse weken al lid te zijn maar nog niet geactiveerd op dit forum stel ik hier de vraag maar.

Omdat ik het type ben alles compleet te hebben vroeg ik mij af of er iemand het onderstaande boek ter overname heeft.
Heb de handleiding van de D50 uiteraard maar in dit boek gaan ze er net iet dieper op in.

Dus mijn vraag: Wie heeft er tegen een schappelijke prijs het onderstaande boek ter overname? Alvast dank voor een eventuele reactie.

Gelieve uitsluitend per PB te reageren.

Afbeelding

jfbat
Forumlid
Forumlid

Re: Boek Nikon D50

Bericht door jfbat » di feb 25 2014 4:58 pm

Riny schreef:Na diverse weken al lid te zijn maar nog niet geactiveerd op dit forum stel ik hier de vraag maar.
Je hebt al wel je pas met lidnummer? Dan even je lidnummer en postcode (met spatie tussen de 4 cijfers en de 2 letters!) invullen op je profielpagina (gebruikerspaneel > tabje profiel) en over een paar dagen ben je ook op het forum te herkennen als lid.
Niet omdat het moet • Maar omdat het kan
D7100 [Si 35 f1.4 A • Ni 85 f1.8G • Ta 17-50 f2.8 • To 11-16 f2.8] • OM-D E-M10 [Pa 20 f1.7 • M.Z 14-42 f3.5-5.6 • Sa 7,5 f/3.5 fisheye]

Riny

Bericht door Riny » di feb 25 2014 5:54 pm

jfbat schreef:Je hebt al wel je pas met lidnummer? Dan even je lidnummer en postcode (met spatie tussen de 4 cijfers en de 2 letters!) invullen op je profielpagina (gebruikerspaneel > tabje profiel) en over een paar dagen ben je ook op het forum te herkennen als lid.
Dit heb ik al gedaan op het moment dat ik de pas ontvangen had.
Dus alles staat al enkele weken zo ingevoerd.

Cookie1397
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cookie1397 » di feb 25 2014 6:05 pm

Dan gewoon even wachten totdat men tijd heeft om het prog te draaien dat het allemaal aanpast. Komt vast goed.
Nikon Z Z & de maskers

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » wo feb 26 2014 7:52 am

Zag gisteren het gezochte boek bij de Emmaus in Wageningen. Tweedehands. Helaas verzenden ze niet.

Riny

Bericht door Riny » wo feb 26 2014 9:31 am

Beste Hans,

Dank voor je reactie, inderdaad jammer dat persoon niet wil verzenden.

@ Heren Moderators,
Wat mij betreft kan het topic gesloten worden heb deze vraag nu in de goede categorie plaatst.

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”