Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Vandaag voor de eerste keer geëxperimenteerd met mijn 55-200 lens.
Foto's genomen van de eenden uit mijn vorige topic. Ik heb vooral geprobeerd om ze scherp te krijgen (uit de hand) en de compositie van eendenkoppen, niet van de eenden totaal.
Verschillende variaties van eendenkoppen.
Ik moet eerlijk zeggen, ik vindt ze leuker dan je vorige foto's.
1. Scherp, mooie wazige achtergrond
2. qua compositie wat minder.
3. Leuk een zwarte en witte kop.
4. hartstikke leuke foto, 3 op een rij, jammer dat er een deel van de 4e eend op staat. Als je een beetje met PS overweg kan kun je het weghalen.
5. qua compositie wat minder.
Pierre
Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
Ehm hoe langer je er naar kijkt hoe grappiger ze worden!
Zeker als je laatste zin in gedachte houdt ("Verschillende variaties van eendenkoppen").
Temeer omdat er geen afleidende elementen in de achtergrond zitten, je ogen blijven naar de eendekoppen getrokken.
Technisch is 1 de beste, scherp en nergens overbelicht. Heeft alleen een licht (groen zweempje), wit is niet echt wit.
4 heeft de leukste compositie. 3 eendekopjes en nekjes paralel en aflopend naar elkaar!
Hij zou helemaal af geweest zijn als je ook nog 3 schaduwen ervan in beeld had.