Ben het afgelopen weekend wat aan het ruime geweest en kwam nog enkele dozen tegen met negatieven.
Om ze allemaal af te laten drukken vind ik nogal wat dus wilde graag weten hoe een negatief scanner werkt.
Is het met een negatief scanner zo dat wanneer je gescand hebt dat je dan de foto ervan op het beeldscherm krijgt en vervolgens op kan slaan?
Of komt het als negatief op het beeldscherm?
Heb geen idee wat ik mij daar bij voor moet stellen, en om in het wilde weg gelijk een scanner aan te gaan schaffen die later niet blijkt te doen wat hij moet doen vind ik zonde van de uitgaven.
Negatieven scannen vraag?
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Negatieven scannen vraag?
Om een idee te krijgen; http://www.youtube.com/watch?v=YvuJZw-ZVAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
Heb je al een idee wat je voor stuurprogramma (software) wilt gaan gebruiken.
de meeste software werkt met een pre-scan, die de vooraf gemaakte instellingen kan voorvertonen voor de werkelijke grote of HR scan.
de meeste software werkt met een pre-scan, die de vooraf gemaakte instellingen kan voorvertonen voor de werkelijke grote of HR scan.
Zit net een beetje te googlen en kwam de ION Film2SD tegen welke met een SD kaart werkt (stand alone) deze kan daarna als kaartlezer op de Laptop aangesloten worden om ze weg te schrijven.
Ga nu eens even naar dat joeptjoep filmpje kijken.
Dank alvast voor deze reacties.
Ga nu eens even naar dat joeptjoep filmpje kijken.
Dank alvast voor deze reacties.