overstappen van pc naar apple

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
paparazzi

Bericht door paparazzi » zo okt 21 2007 7:25 am

Mocht ik ooit thuis ook aan de Mac gaan heb ik 't voordeel dat we alle programma's op de zaak al hebben. Er valt voor de Mac minder makkelijk aan kopietjes te komen dan aan alles wat je voor de pc nodig hebt.

paparazzi

Bericht door paparazzi » zo okt 21 2007 7:29 am

yoyo schreef:
Fera Albi schreef: Vergelijk het maar met iemand die zijn leven lang margarine heeft gegeten, die weet ook niet hoe boter smaakt :wink:
Maar margarine is gezonder...
is allang achterhaalt; boter bevat gezonde vetzuren en is beter dan de slechte stoffen die er in dieetmargarine en halvarine zitten

bovendien is boter gewoon veeeeel lekkerder; ik eet boter of als dat er niet is eet ik zonder (deed ik als klein kind al, halvarine vond ik altijd goor)

FvM
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door FvM » zo okt 21 2007 8:21 am

alfa156 schreef: Het is nog wel een puzzel waar wat staat maar gaande weg krijg ik er al aardig inzicht in.
Alfa,
Ken je ww.macmiep.nl al of www.macfreak.nl?
De eerste is een heel aardige voor Apple NewBees en de tweede is een formum ala NCN. (Ik zie nu dat macmiep al eerder is genoemd...)

alfa156

Bericht door alfa156 » zo okt 21 2007 8:50 am

Dank je FvM voor de linkjes. Ik zal er eens naar kijken.

mtb

Bericht door mtb » zo okt 21 2007 11:27 am

moeilijk aan software komen is allang achter haald je moet alleen de juiste recoures hebben :evil:

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » zo okt 21 2007 12:46 pm

Sinds een aantal jaren is het net zo makkelijk om software voor de Mac te downloaden via dezelfde kanalen als Windows software, 'geripte' films en muziek.

Het gemak waarmee men diefstal kan plegen kan natuurlijk geen argument zijn voor of tegen een bepaald computersysteem. Ga uit van de kwaliteit, gebruiksgemak en overige eigenschappen die gunstig zijn voor jouw toepassing.

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”