overstappen van pc naar apple
is allang achterhaalt; boter bevat gezonde vetzuren en is beter dan de slechte stoffen die er in dieetmargarine en halvarine zittenyoyo schreef:Maar margarine is gezonder...Fera Albi schreef: Vergelijk het maar met iemand die zijn leven lang margarine heeft gegeten, die weet ook niet hoe boter smaakt![]()
bovendien is boter gewoon veeeeel lekkerder; ik eet boter of als dat er niet is eet ik zonder (deed ik als klein kind al, halvarine vond ik altijd goor)
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Alfa,alfa156 schreef: Het is nog wel een puzzel waar wat staat maar gaande weg krijg ik er al aardig inzicht in.
Ken je ww.macmiep.nl al of www.macfreak.nl?
De eerste is een heel aardige voor Apple NewBees en de tweede is een formum ala NCN. (Ik zie nu dat macmiep al eerder is genoemd...)
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Sinds een aantal jaren is het net zo makkelijk om software voor de Mac te downloaden via dezelfde kanalen als Windows software, 'geripte' films en muziek.
Het gemak waarmee men diefstal kan plegen kan natuurlijk geen argument zijn voor of tegen een bepaald computersysteem. Ga uit van de kwaliteit, gebruiksgemak en overige eigenschappen die gunstig zijn voor jouw toepassing.
Het gemak waarmee men diefstal kan plegen kan natuurlijk geen argument zijn voor of tegen een bepaald computersysteem. Ga uit van de kwaliteit, gebruiksgemak en overige eigenschappen die gunstig zijn voor jouw toepassing.