djunclesam schreef:5 is mijn favoriet. Paar lekkere actie momenten maar composities niet altijd 100% lekker kijkend. Ik had de kart bij 4 bijvoorbeeld gaar iets minder naar rechts gezien. Verder wel de bekende Replay kwaliteit dus dan kijk ik altijd iets strenger.
Opvallend trouwens dat er in foto 2 een fotograaf te zien is die feitelijk op het circuit staat (gras hoort ook bij het circuit al hoort het niet bij het parcours). Ik zou verwachten dat je daar niet mag staan als fotograaf maar wellicht gelden bij karting andere regels?
Dank je. Je mag best streng naar mijn foto's kijken, geen probleem. Ik doe dat ook en gooi veel materiaal weg waar een ander blij mee zou zijn. Soms ben ik te kritisch maar daarmee probeer ik de kwaliteit te waarborgen. Soms ben ik een echt kwelgeest voor mijzelf.
Wat betreft de fotograaf in het gras. Je mag gewoon tijdens de manches de baan oversteken, da's geen probleem. Doordat je vaak de gehele baan kan overzien weet je wanneer je de baan over kan steken. B.v. na de start, wanneer het veld nog dicht bij elkaar rijdt, heb je ongeveer 40 sec. om de baan over te steken en verder in de manche zie je wel de afstanden tussen de deelnemers. Soms steek ik wel 5 á 6 keer de baan over in een manche van 13 minuten.
Je wil natuurlijk in de manche verschillende plaatsen aandoen en, rekening houdend met het licht, zal je dit wel moeten doen. Je zit vrij kort op de baan en soms is dat wel een beetje eng. Op sommige stukken rijden de karts voor je langs en wanneer het veld verder uit elkaar ligt zit je soms ook tussen de karts in. Die rijden dan zowel voor je, als achter je door. Natuurlijk is dat afhankelijk van de plaats waar je staat/zit en de breedte van de strook tussen twee baandelen.
Maar het blijft uitkijken, ze gaan veel harder dan je denk.
Groeten Roel.