Tuinfototjes (4e up-date)
Goed om te horen dat je me ziet groeien Nicole. Ik merk ook dat ik steeds vertrouwder raak met mn nieuwe camera.
Een D200 heb je niet nodig voor goede foto's. Ik heb jaren met een compact camera gewerkt, en daar maakte ik ook leuke foto's mee hoor. Die staan ook op mn site bij Gallery en dan onder Coolpix: 'Diverse'
Voor de rest bedankt!
Een D200 heb je niet nodig voor goede foto's. Ik heb jaren met een compact camera gewerkt, en daar maakte ik ook leuke foto's mee hoor. Die staan ook op mn site bij Gallery en dan onder Coolpix: 'Diverse'
Voor de rest bedankt!
Laatst gewijzigd door Steef op zo okt 21 2007 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tuinfototjes (4e up-date)
Hoi Steef, ik houd helemaal niet van macro, maar ik vind deze foto's van jou schitterend. Het komt op mij heel teer en breekbaar over. Erg mooi!.Steef schreef:Ik ben laatste week weer in de weer met mn Nikon 60mm macrolens. Het gaat steeds beter. Ben benieuwd hoe ze bevallen!
Je hebt helemaal gelijk, je hebt geen dure camera nodig om goede foto's te maken. Het is de fotograaf die het doet! (zie ook mijn onderschriftSteef schreef: === snip ==
=== snip ==

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
mooi
Steef, je hebt hier weer een paar hele mooie foto's voor ons neergezet.
Mijn complimenten.
Doe je dit met de 60mm Nikkor?
Groetjes George
Mijn complimenten.
Doe je dit met de 60mm Nikkor?
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Laten wij nu ook een 60mm Micro in de tas hebben zitten.... :mrgreen: :mrgreen:
Monique vindt je foto's helemaal top, zij is de macro-liefhebber van ons tweeën, zelf vind ik ze ook prachtig maar het is niet helemaal mijn ding...
(
...ik heb het eigenlijk ook nog nooit goed geprobeerd..
)
Ga zo door..
Eelco
Monique vindt je foto's helemaal top, zij is de macro-liefhebber van ons tweeën, zelf vind ik ze ook prachtig maar het is niet helemaal mijn ding...
(

Ga zo door..
Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp