Zal ik nog even naar kijken. Zitten er meer in de serie, waarbij het me inderdaad opvalt dat sommigen net iets te veel knallen.ReneG schreef:Ik vind het mooi, maar persoonlijk vind ik de kleuren van de schaatspakken net wat te hard/fel eruit knallen. Dat zou ik een klein beetje terugschroeven. Maar verder prima en origineel idee. Nr. 3. is mijn favoriet.
Op zich niets dat niet in photoshop eenvoudig op te lossen valt maar dat is niet echt mijn stijl (hoewel deze bewerkingen wellicht anders doen vermoeden.jan schreef:Prachtige beelden. Voor mij is 1 de favoriet vanwege het competitie element in beeld. Hij zou nog sterker zijn geweest wanneer zo'n blokje geisoleerd in het beed stond. Deze valt nu weg in de schaduw van de rijders. Maar misschien draaf ik nu door.
Ik heb er iets meer dan drie gemaakt dus dat zou een veelluik worden danErpeewee schreef:Ze zijn erg gaaf. Ik zou er een drieluik van maken

Dank voor alle reacties. Ze vallen hier blijkaar in de smaak. Genoeg bevestiging om het eens rond te sturen naar de rijd(st)ers en te kijken hoe men reageert