botsautootjes
Nee sorry, kan mij dit keer niet bekoren en dat is de eerste keer bij een foto van jou. Kleuren zijn goed maar ik zoek naar een scherpte punt en de bovenin is alles uitgebeten. Ik denk dat je je kunsten met PS moet toepassen.
ALE
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
moet beter kunnen
Ben het met Arthur eens, we zijn beter van je gewend.
Groetjes George
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
-
- Clublid
artistiek
Zo zie je maar weer smaken verschillen
en dat is maar goed ook, anders zouden hier allemaal dezelfde foto's geplaatst worden
Dus als ik het goed begrijp is niet elke foto met een uitgebeten lucht of achtergrond een verpeste foto?
Met het idee artisstiek kan ik wel leven maar .........................
Groetjes George

Dus als ik het goed begrijp is niet elke foto met een uitgebeten lucht of achtergrond een verpeste foto?
Met het idee artisstiek kan ik wel leven maar .........................
Groetjes George

Vind het dus wel leuk dat dit een van de weinige van mijn foto's is waar heel uiteenlopende meningen over zijn. Er zijn er die 'm spuuglelijk vinden en er zijn er die 'm heel gaaf vinden. Dat zie ik wel als 'n goed teken; begin als fotograaf wat meer buiten de lijntjes te durven kleuren en da's goed voor m'n creativiteit. 

-
- Clublid
oké
Oké ga zo door zou ik zeggen
We zien ze wel tegemoet.
Groetjes George

We zien ze wel tegemoet.
Groetjes George

Wel even van te voren waarschuwen. Zet ik m’n zonnebril vast op. :mrgreen:paparazzi schreef:Vind het dus wel leuk dat dit een van de weinige van mijn foto's is waar heel uiteenlopende meningen over zijn. Er zijn er die 'm spuuglelijk vinden en er zijn er die 'm heel gaaf vinden. Dat zie ik wel als 'n goed teken; begin als fotograaf wat meer buiten de lijntjes te durven kleuren en da's goed voor m'n creativiteit.
Met vr. gr.,
Gerrit